۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

MEMORIES.....

Hanya sekeping gambar ini yang tinggal dalam simpanan ku. Aku dipangkuan aruah IbUNDAKU yang dikasihi. Rindu kat mak tibatiba.Cam ni lah gaya aku kecikkecik dulu erk. Masa ni tahun 70 an gamaknya. Masa berlalu begitu pantas. Sedar tak sedar dah tua aku rupanya.

13 comments:

☆ lieya latif ☆ December 6, 2010 at 10:45 AM  

fuh kak....mmg nostalgia gambar nie...masih elok lagi gambar ni walaupun gambar lama.....syg ni kak dod....kena jaga betul2.....

yangyuyu December 6, 2010 at 10:48 AM  

nice..sy pun ada gambar cenggini..nak scan gak ah..hihi

Uncle December 6, 2010 at 11:40 AM  

La....dah tua rupanya...ingatkan sebaya Uncle, baru 14!!!!! Heh3....

PINATBATE December 6, 2010 at 12:37 PM  

salam Dila..
Mama twins yg rambut panjang kiri yer..

dilaOHdila December 6, 2010 at 1:02 PM  

kakpint,
mamam twins yang kaki bersimpuh rapi tu ler (hehehe) rambut panjang mengurai

dilaOHdila December 6, 2010 at 1:03 PM  

uncle, lieya aku dah tuek aaa

CuteOven December 6, 2010 at 3:52 PM  

mane ayahanda...semua tu adik beradik ke...so u yg bongsu...

dilaOHdila December 6, 2010 at 4:01 PM  

ayahanda tak ada waktu ni. semua adik beradik dilla kecuali no 2 dari kanan (my kazen). Hujung kanan my 1st bro.
Yup..i'm youngest

Nono Fara December 6, 2010 at 9:24 PM  

classy. kita semua makin hari makin tua kak dilla ;( wuwuwu

-SharleenZawawi- December 6, 2010 at 10:58 PM  

dila ke di pangkuan tu... hmm bb bam2 tu.. cute! gambar ni mmg nostalgia la... harus simpan smpi anak cucu cicit ni....

Fly December 8, 2010 at 5:01 PM  

sangat2 nostalgia, sekeping gambar sudah cukup menggambarkan 1000 perasaan..

deaf-angel December 8, 2010 at 7:24 PM  

dod ko ni snap foto sana sini, tapi bila kameraman snap foto ko,
ko pandang kelain lak.

cammana ni dod?

anyway, dod aku gi universal world, best giler dod

4 Kay-E December 11, 2010 at 2:45 PM  

Dila,
antik gambar ni...
nasib baik ada simpan lagi utk kenangan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts