۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

BANGIKEDAHPENANGBANGI

Bertahun tak menjejak diri ke Penang. Dari zaman sekolah rendah dulu disinilah Padang Kota tempat lepaklepak sambil melihat suasana malam yang Havoc disini. Sungguh berbeza bila waktu disiang hari. Cuaca yang agak muram ketika ini hujanhujan manja pun datang berseli membataskan pergerakkan untuk kesana kemari.

T.O.I.L.E.T. paling berseh......

Giena, ceq pi dua tiga jam passtu hajat hati nak pi BUKIT BENDERA. Huhuhu Bukit TUTUP sampai tahun depan (ahak). Ramai plat nom Wilayah terpaksa patah balik, Giena.

Lepas dapat makan nasi kandaq kami pun balik lah. Dapat naik Feri penang mengimbau semula zaman dedulu. Zaman masa sekolah lah apa lagi.....

TITANIC 90an(hehe)

4 comments:

deaf-angel December 20, 2010 at 2:40 PM  

dod, feri biru tu lawa
anyway good joke pasal titanic tu

dilaOHdila December 20, 2010 at 3:42 PM  

hehehe. dep Titanic taun 90 aan kekdahnya ruper itew erk!

Nono Fara December 20, 2010 at 4:25 PM  

comel je toilet paling bersih tu. :) 2 minggu lepas gi penang gak tapi sempat gi lineclear je heheheheh

CatlinaFly December 21, 2010 at 10:26 PM  

dila: terbaeekkk...:)..samalah sy suke gmbr kids jugee...tapi byk peluang selalu dapat ambil gmbr org besaq2 sajaaa...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts