۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

COkkie

Andai kita boleh tafsirkan apa yang "coKKie' menungkan ni pasti ada gambaran cerita yang boleh direka. Berpandukan pada gambar gambar yang dilla shot semalam.

Ke coKKie geram sebab tak dapat dua pasangan sejoli yang sedang berasmara ni...

Bunyi bising pada lens ni membuatkan si dia tercaricari apakah bunyi itew. Cokkie hanya dapat memerhatikan pada jarak jauh jer. Sian coKkie dia betulbetul buhsan. Sabor lah cOkkie, erk. Kalau dapat pun bukan ang nak makan. Seronok dok buat mainmain ajer. 



6 comments:

☆ lieya latif ☆ October 14, 2010 at 9:56 AM  

canteknye laaaa kaak......satu2 lieya belek......mmg cantik......

mule2 lieya ingatkan sape laa cokkie nie.....rupenye seekor kucen keh keh keh...kalo cokkie ni dtg umah lieya sure menjadi mangse buli mia mija haahahahahaah

dilaOHdila October 14, 2010 at 10:00 AM  

hehehe lieya
Cokkie tu kepunyaan anak buah kak dod, lieya
sayang benor ngan cokkie tu. dengan kak dod Cokkie takut. sebab kak dod tak suka kuceng mendessel desel ni. aku astma tic lagi punnya hah.

atty's October 14, 2010 at 10:30 AM  

lor..kucin rupanya dila..aty mati2.ingat biskut apa ler..wahahahhaha

deaf-angel October 14, 2010 at 10:53 PM  

aku suka kucing..

boleh lupa dunia kalo dah start main2 ngan dorang

-SharleenZawawi- October 16, 2010 at 5:15 PM  

suka tgk kucing tp x suka bela kucing... tu ar kalo dapat dek daniel ngan damia mau dikerjakannya... keh keh keh..

Chibi Maruko October 20, 2010 at 10:18 AM  

cantik betul gambar bunga bunga tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts