۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

QUOTes


'Giving up smoking is the easiest thing in the world. 
I know because I've done it thousands of times'
                                                       mark twains


Going to the woods is going home
                            -john muir







8 comments:

Uncle October 17, 2010 at 1:31 PM  

Tak tahu pulak yang mark twain tu hisap rokok...heh3...

Portdy October 17, 2010 at 1:38 PM  

aku suka quote mark Twain tu hehehe

PINATBATE October 17, 2010 at 5:51 PM  

bila lah dpt belajar amek gambar cantek cam Dila ni..

dilaOHdila October 17, 2010 at 8:12 PM  

tq uncle, POT, kakpint

uncle
Mark twain ni American author and humorist upernya. Misai dia mahai...ala ala hitler (hehe)

Port
ingat rokok ingatlah mark twain

kakpint
jom menuntut! ekekekke

deaf-angel October 18, 2010 at 8:09 PM  

dod, i love this type of post dod.
original photos with ur own choice of captions or quotes...

more of these please...

Lady of Leisure October 18, 2010 at 8:17 PM  

dila bila lah aku nak leh rembat seketoi dslr ni.. teringin nak dapat hasil2 mcm hang punya pic semua ni..

deaf-angel October 18, 2010 at 9:11 PM  

dod, ko cakap pasal gambo makanan, aku dah cerita dah pasal epok2 (karipap) paling macam siol dan sedap aku bleh jumpa dalam dua jam.

dilaOHdila October 18, 2010 at 10:16 PM  

anyway tq dep. aku sudah kekeringan ideya. gambar pun tak banyak. hanya bunga tu yg dapat aku shoot dari neighbour punya laman. wow epok2. siul jek MUNYIKnya kan (hahahhaha)

** Lady
S90 tetap menjanjikan yang terbaik. ang ngan dep tu sama lah tuan punya S90. kalau ang nak beli DLSR habaq mai boleh aku rekemen kan utk ang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts