۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

SYAWAL LAGI

Lagu lagu raya masih berkumandang di radio. Naik syok bila buat kerja cuci pinggan diiringi dgn lagu lagu raya ni. Syahdu syahdan dibuatnya. 

Sanak sedara yang sudi datang ke Teratak Bangi. Salam di hulur tanda kemaafan. Sebelum pulang harus ada sekeping dua photoraya untuk di bawa pulang sebagai kenangan. Empat bersaudara mewarnai suasana hari raya kali ini di bangi.

Tinjauan dari 70-300 Nikor dari puncak hall teratak Bangi ramai penghuni yang dahbalik ke bangi. Maka meriahlah bangi seperti biasa setelah seminggu lengang giller. Hari senin dah korjer. Tak sabar nak duduk kat meja sambil dengar alunan suara 'ringringring'(huhuhu).

3 comments:

Lady of Leisure September 17, 2010 at 10:28 AM  

tu la lagu raya dok berkumandang lagi kan.. syahdu gak mendengarnye hehe

atty's September 17, 2010 at 2:35 PM  

sedapnya kuih raya ..

4 Kay-E September 17, 2010 at 3:55 PM  

Balang kerepek bawang tu yg plg best :P
heheheee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts