۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

SWEETNESS

Pocha dah meningkat dewasa. Seronok bila pocha dapat memberikan pose yang terbaek. Sesekali dia rimas juga bila dikerah buat pose begini dan begitu. Semuanya sebab nak main bola ngan adikadik. Itu lah pocha. Tak cukup bola troli angkut barang pun dimainnya macam kereta sorong. Seronok tengok gelagat budakbudak ni.

Alisya jadi pemerhati bebas. Berlainan pulak dengan Pocha dan Nurul yg agak agresif sikit.

Alif nak jadi Yao Ming pemain bola keranjang dari China tu (hehehe).


3 comments:

Helmiyani September 18, 2010 at 1:12 PM  

Terang n cerah elok gambar pocha tu.. warna pun mg garang beb! suka tgk... ni kalau cuci letak kat bilik tido pocha pun lawa... :)

4 Kay-E September 18, 2010 at 1:14 PM  

Dilla,
Cerianya gamabr ni. terang & colorful. Cantik sgt esp the 1st pic :)

ozzyorange9768 September 20, 2010 at 3:55 PM  

salam..kak, cantik2 suma..menjadi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts