۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

MOSQ

Lawatan ke MOSQ. Menemani si Uyie untuk preparation Beauty Expo di KLCC. Sementara Uyie sebok dok buat printing tu ku halakan 70-300 ke sekeliling bangunan yang ada alaala berada di Timur tengah gayanya. Waktu tu langit tersangat biru. 

Jam pun dah melebihi pukul 10.30 pagi. Sunyi sepi opis Uyie ni almaklum semua masih cuti hari raya. Uyie soranglah pekerja didikasi (huhuhu).



6 comments:

☆ lieya latif ☆ September 21, 2010 at 11:55 AM  

ya Allah cantinye kak....kalo tak tau nie, mmg dah ingat gambar bangunan kan oberse tau....mmg cun....

tu laa sape keje minggu lepas mmg kosong opis...jalan pun lengang jek heheeheheh

deaf_angel September 21, 2010 at 11:20 PM  

2nd pic macam gambo mainan
lawa dod

~~Ciklinn~~ September 22, 2010 at 1:57 AM  

betul tu lieya... mmg mamtopsss hasil kerja kak dod kan..... cun melecun

4 Kay-E September 22, 2010 at 9:53 AM  

Dengan awan biru & cahaya matahari, gambar mmg cantik :)

KSWSK September 22, 2010 at 2:31 PM  

wah..sekali imbas mcm kat dubai plak

dilaOHdila September 22, 2010 at 7:22 PM  

lieya...
pakat budak jek dtg umah ni mesti kena shoot sekeping dua (hehe) nak buat koleksi

dep...tq aaa dep
tak kurang hebatnya ngan Sp hang tu...

cik lin...
nanti nak try shoot dobot...gerem aaa pipi

kak ita
suka tengok apek ngan kak ita shoot kat gannu tu
memang jatuh hati ngan pantai gannu aaa

Wa
tu aa aku ckp. x dapat gi dubai dapat gi MOSq pun jadi lah no

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts