۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

TAMAN WARISAN

Semalam try berbuka puasa di Taman Warisan. Rm33 net.....dari segi masakkan macam biasa jer lah. Kalau ikutkan sedap lagi makan yang kat luar tu. Ada meesup yang pamos tu kan. Tapi orang yang datang berbuka puasa kat sini ramai ya amat. Ikut selera masing masing lah kut no.

Adikni namanya ALIFF. Dia datang kat kita orang punya meja. Suka tengok gambar dia dalam kamera ni (hehehe)


6 comments:

deaf_angel August 26, 2010 at 11:36 AM  

waa siput sedut

☆ lieya latif ☆ August 26, 2010 at 11:38 AM  

gilo ko kak dod.....ABC tuuuuuuuuuuuuuu.....terus air liur aku merembes dgn dasat nye....usus2 perut lak terus merusuh dgn hebatnye hahaahahahaha...

adoi, org bangi dtg putrajaya buke...org putrajaya gak tak pegi2 lagi kat taman warisan nie heheheheh....

dilaOHdila August 26, 2010 at 11:50 AM  

hehehe LIEYA GOBYOS lah tu (adui)\aku dok tengok satay ko jadi Ngences hang tengok ABC jadi tak tentu hala ko erk (adeh)

Uncle August 26, 2010 at 12:45 PM  

alamak, masak lemak...malam ni kena carilah..............

azueriena August 26, 2010 at 3:26 PM  

aikkk samer lahh kiter citer bukak poser...aku pegi kat kagumas bangi tu...rm30nett..tp biasalah x leh lawan masakan hotel2...tp boleh ler kann....bawak family makan luar sekali sekala

KSWSK August 27, 2010 at 11:23 AM  

siput sedut tu kak...kaler kuning dia...melatopsss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts