۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

UPTOWN

Malam tadi lepas balik dari menyental di Satay Willy singgah kejap di Uptown Jalan Reko. wah besor dabak tempat ni. Dalam pukul sembilan setengah malam ni orang mulai ramai. Bagaikan festa dengan diterangi bulan pernama. Aku, Uyie & Jemma habis meredah dipelusuk benua hingga lah ke penghujung. Bukan nak beli apa pun saja nak adjust mata ni saja. 

Kalau lalu kat kedai Brader ni cuba singahsingah kejap. selain baju brader ni jual barangbarang mainan kanakkanak. Ada yang boleh dijadikan Prop untuk photography. Aku dah berkenan satu tapi mata rabun dek lampu kunin tu. Nanti esok lusa aku nak ulang balik lah.

Banyak kain tudung baju melayu pun ada. PILIH PILIH PILIH!!!



3 comments:

4 Kay-E August 27, 2010 at 10:05 PM  

Dila..
K Ita tak taupun kat jln reko ada uptown. Boleh le singgah nnt. mcm menarik je.. bawa budak2 jln mlm minggu.

Thanks dila :)

dilaOHdila August 27, 2010 at 10:43 PM  

salam kak ita..
uptown sini besar jugak
nanti kak ita try tengok...
banyak jugak benda boleh cari kat sini

Maswari Aziz August 29, 2010 at 10:57 AM  

hai dear,
abg man nak tambah sket...bukan sekadar besar tp luas sesuai utk bawa anak2 skali..haa kalau cari brg bdk2 singgah kedai abg man (depan agro bank) kalau lupe bw duit leh cucuk kat belakang kedai...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts