۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

RAMADHAN Five

Dah masuk hari ke 5 petang ni. Kejap jer rasa masa berlalu. Bermakna ada 25 hari lagi nak raya (hehehe). Alahai kira jer bukan macam dulu zaman jadi budak tu hah. Time cam ni lah asyik ingat nak raya jek
Kalau dapat posa satu hari aruah ayah mesti bagi tambahan duit raya. Seronok betul waktu itew. Untuk buka petang nak dah siap masak. Ala buat simplesimple jer hah. Kalau tahun dulu memang rajin gi PARAM. Lar ni dah malas pulak. Bukan apa orangorang yang lama jual tu ada yang tak ada. Kebanyakkannya orangorang baru. Baik masak ajer kat rumah walaupun nasi goreng 'bodo'.


13 comments:

Anonymous August 15, 2010 at 8:23 PM  

Camni gaya nasi goreng 'Bodo' Ko dilla
bior betik wei (hehehe)
ni nasi goreng seraut wajah ni....vogue cam ghitu hah

Lady of Leisure August 15, 2010 at 8:27 PM  

sedapnya lauk pauk.. dila masak ke semua ni? siap dengan tepung pelita lagi.. perghhh

Anonymous August 15, 2010 at 8:27 PM  

sodapnya.....
bila nak ajak kami datang ni

dilaOHdila August 15, 2010 at 8:39 PM  

lady..
tepung pelita tersilap lebeh gula. patut letak sukusuku saja. kak aku boh satu sudu...manisnya mak aih (hehehe)

Anonymous August 15, 2010 at 8:41 PM  

nanti nak try jugak lak...

~~ciklinn~~ August 16, 2010 at 12:19 AM  

hihihih linn pun wat tepung pelita tapi tak de daun pisang letak dlm bekas tecik2 jerk...

4 Kay-E August 16, 2010 at 11:42 AM  

Dila,
Sedapnye tengok kuih yg last sekali tu.. dlm daun apa tu ye? nama apa ye?

dilaOHdila August 16, 2010 at 11:45 AM  

salam cik lin & mama 4 E

tu kuih tepong pelita resepi dari Trymasak.com......

PINATBATE August 16, 2010 at 1:50 PM  

sedapnya..sedapnyaa..sedapnyaaaaa! kemeccer..

KSWSK August 16, 2010 at 1:55 PM  

kak dooood...sodap ha menjamu mato diwaktu lunch ni kak..tgk semua gmbo2 tu..menguji tahap keimanan..hehehhehe

deaf_angel August 16, 2010 at 6:11 PM  

smalam kita gi pasar ramadhan dod..
balik aku snap foto makan..
nanti aku tampal dod, kasi ko jeles

dilaOHdila August 16, 2010 at 7:16 PM  

hahaha dep...
kejap lagi aku nak TAMPAL AYAM BOSNIA dep
mesti ko tangkap leleh punya dep (kuikuikui)

☆ lieya latif ☆ August 16, 2010 at 9:11 PM  

sian lieya kak, takleh nak drop komen siang2...sebab tak leh view pic akak....ape ntah opis block ...tu yg komen lambat sikit tu...huhuhu

wah menu akak...dasat2 tu....siap ade tepong pelita homemade tu....cayalah.....tu laa bende wajib tiap2 ari lieya beli kak......nyaman jek lalu kat tekak hiihiihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts