۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

BON ODORI 2010



 
Date: 17th July 2010
Time: 5:00pm - 10:00pm
Venue: Panasonic Sports Complex (formerly Matsushita Centre)


Akhirnya sampai jugak hajat ke Bon Odori 2010 di stadium Matshushita Shah Alam semalam. Sampai pukul 4.30 ptg tapi parking kete punya lah jauh. Dekat dengan kubur u. Kalau balik malam memang tak manis lah kan. Kalau ikut jadual program Bon Odori ni pada malam tu MB Selangor Dr Khalid Ibrahim yang merasmikan festival ni. Tapi x dan nak tunggu malam kami pulang awal. Kalau dah 30, 000 umat mesti jem giller nak balik karang. Dapat tinjau sikitsikit jadi lah kan. Masa ni tak ramai lagi. Start pukul enam dah mulai penuh.

3 comments:

☆ lieya latif ☆ July 18, 2010 at 4:16 PM  

syomelnye those kids tu kak dod.....

urm, ade tak kimono leh sewa....tinginlak nak pakai kan mia mija hik hik hik....

Lady of Leisure July 18, 2010 at 8:49 PM  

comelnya budak2 ni geram tengok kan.. hehe pakai kimono lak tuh

dilaOHdila July 18, 2010 at 8:54 PM  

tul tu lady, lieya
aku suka pulak tgok budak2 ni pakai kimono
sampai x tahu anak cina ngan jepong ni
ada maknya japan bapaknya cina
tapi majority memang ada kaitan ngan budaya depa
30, 000 malam tadi kat stadium ni
dah macam ikan sardin.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts