۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

The love of a family......

Dari zaman sekolah bermula darjah satu hingga darjah 6 kami sentiasa bersama. Rumah kat kampong sebelah menyebelah. Bila dah besar masingmasing bawak diri. Sorang ke Utara sorang ke Selatan. Bila raya baru dapat jumpa itupun adakala tak berjaya nak jumpa sesama. Tu lah orang kata ada baik buruk FB ni. Tempat pertemuan dengan kawankawan lama. Disinilah aku jumpa kak Nana. Hampir 8 tahun tak bersua wajah. Alhamdulillah hajat dila tercapai semalam. Ditemani Uyie & Shidah. Terima kasih kak Nana & Jeffry kerana sudi datang dan sesungguhnya ini bukan lah pertemuan terakhir. Mudah-mudahan kita dapat berjumpa lagi insyaallah. Sekalung ucapan terima kasih pada sahabat ku berdua Uyie & Shidah yang tak jemujemu bersama kak dod hingga akhirnya.

Nana & Jeffry. Moga kalian dikelilingi dengan senyuman bahagia....amin!
 
Anak-anak pengikat KASEH mereka....

Bagi can lah  kat Ibu dan abah ni.... (hehehe)

Part ni paling besh. Dia majuk sebab acik dilla tak shoot posink dia. Oh Yasmeen.....

3 comments:

Lady of Leisure July 19, 2010 at 9:38 PM  

berkenan kat payung warna warni tu hehehe

en_me July 20, 2010 at 8:55 AM  

ammvoiii ibu dan abah nih.. ihihi

dilaOHdila July 20, 2010 at 3:36 PM  

Lady...hang minat ka? nanti aku cari utk hang satu na....

en me...
kan main manja abah ngan ibu tu kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts