۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

PENGHIJRAHAN

Entry kali ni khas buat anak buah tersayang. Hampir mencecah hari ke dua minggu bergelar suami isteri. Maka dengan itu mulalah penghijrahan mereka ke alam berdua (hehehe) jangan marah aa ael. Ni gimik jek. Ada lah point sebenornya. Rumah ni terasa sunyi dengan suara tawa yang selalu kuatkuat sampai nak pecah gegendang telinga. Bila orang yang selalu memecah kesunyian tarak alahai terasa lah pulak. Penghuni bilik Ael semuanya sentimental people. Nak kata jiwang pun tidak tapi cam tu lah gayanya. Apa pun ini satu penghijrahan yang abadi.

Maka berpindah lah ke teratak baru mereka yang begitu indah di Puncak tiang 5 tingkat ni. Pandang ke kanan nampak lah highway Sg Ramal. Pandang ke kiri nampak pulak Red Wok. Pandang depan nampak security. Pandang atas dah tentu nampak langit (hehehe). Ada ramai asst yang menolong, alhamdulillah. Semua ringan tulang. 

Budak ini pun cukup ringan tulang untuk membantu. Syabbas bettey! Pasti ada upah yang   menunggu.
Hari dah malam ni...sian kacau pengantin nak tidor.
So apa tunggu lagi sudey! Jom lah kita balik.....

4 comments:

PINATBATE June 10, 2010 at 9:52 AM  

Selamat memulakan hidup baru..banyakkan bersabar dan berkongsi belajar mengharung susah payah hidup berkeluarga bersama nanti Insyaallah..bahagia sampai ke syurga..

nasihat makcik tuaa...;D

☆ lieya latif ☆ June 10, 2010 at 11:08 AM  

bile dah duduk sendiri, mcm2 akan dipelajari.....bagus gak tu....

tapi kak dod, lieya ni tak suke berpindah sebab penat nak kemas n angkut2 barang huhuhu

dilaOHdila June 10, 2010 at 11:19 AM  

salam kak pint...
moga nasihat ini akan dijadikan sandaran utk budak berdua ni...amin

Lieya,
nasib umah partment dia urang ni ada lift. kalau panjat tangga rela kak dilla guna tali naik atas (hehehhe)

Uncle June 10, 2010 at 10:57 PM  

Dear Dila.
Teringat pulak Uncle masa dulu2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts