۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

Renjis Mempilai

Disekitar majlis akad & majlis persandingan Ael di JB semalam. Alhamdulillah mereka telah selamat disatukan dan Maksu ucapkan selamat pengantin baru buat Ael & Ruzane.

Majlis berinai.....

8 comments:

PINATBATE May 24, 2010 at 9:10 PM  

Salam Tahniah!!
Ael dah kawen..!! sama cantik sama padan..macam artislah bojo neyy..ayu!!!

☆ lieya latif ☆ May 25, 2010 at 11:14 AM  

cantiknye mempelai...semoga kekal bahagia dan cepat beranak pinak...amin...

lieya suke kenduri2 ni...sebab suke mkn nasi minyak heheheeh

dilaOHdila May 25, 2010 at 11:25 AM  

tq lieya kak PINT...
Org Johor kahwin meriah erk....
dapat jugak tengok negeri Johor yang ramai ngan kedatangan orang singapore yang memenuhkan tempat isi minyak kat sana. Singapore saje...hehehhee

E.d.Y May 26, 2010 at 8:43 AM  

salam....dah lama tak jengah2 blog ni..maklumlah pergi bercuti...hehe...

suka gamba buah tu..macam sedap je..hehe

deaf_angel May 26, 2010 at 9:36 AM  

dod dah sampai jb apsal tak masuk spore dod

dilaOHdila May 26, 2010 at 9:38 AM  

hahaha DEP...aku x bawak passport. Lagipun masa tak mengizinkan nak pi merambu (hehehhee) balik singgah ayer Hitam jek dep wei

dilaOHdila May 26, 2010 at 9:39 AM  

ooh edddy sudah pulang ya. Ole oleh nya mana sih (har har har)

atty's May 26, 2010 at 11:43 AM  

suka tgk perantin perempuan mcm lydiawati pun ado

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts