۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

HUJAN PANAS

Lunch hari ini di taja Oleh Zah Catering De Cafe. Seronokkan ada lak main tajataja. Ni lah perihalnya owner cafe kami. Boleh kan setahun 2 kali kak zah catering akan menyaport kami semua makanmakan di PMB. Mudahmudahan murah rezeki tuan cafe kami ni....


Yang menerima tajaan 



5 comments:

hidungberantai April 21, 2010 at 9:53 PM  

ingt ka ada nasi hujan panas tadi huhuhu...kalu sya g kat situ ditaja tak huhuhu..

☆ lieya latif ☆ April 21, 2010 at 10:00 PM  

adus kak dod...kecur lieya tgk tau... ade lauk kambing tak...kalo ade, sure lieya makan nasi sikit jek, kambing yg lieya ratah sampai poneng!!! heheheeheh

Lady of Leisure April 21, 2010 at 11:27 PM  

amboi sedapnya menu dia... meleleh ayaq lioq chek tauuuu... heheheh

deaf April 23, 2010 at 6:39 PM  

dod
i like these photos
buat aku rasa macam makanan tu semua sedap2.. orang makan pun senyum2...

eynda April 24, 2010 at 10:51 AM  

Sah ku kelaparan...tadi tengok gambar kek...ni nasi hujan panas pulak...adehhh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts