۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

ASSEMBLY APRIL

Seperti bulanbulan biasa assembly di PMB memang setiap bulan diadakan. Ini termasuklah celebrate birthday untuk kakitangan PMB. Ada lah jamuan makanmakan selepasnya assembly ni. Memandangkan cuaca semalam hujanhujan suam maka berubah lah tempat untuk kami berhimpun. Agak sempit sedikit kawasannya. 

Sambutan behday di bulan April bagi staff yang meraikannya.


7 comments:

tunbegia April 23, 2010 at 2:15 PM  

sungguh ayu anak dara mbakyu,

salamm,

Lady of Leisure April 23, 2010 at 4:44 PM  

dila, kalau dila ambik gambaq arri n molly sure cun giler kan hehe

deaf April 23, 2010 at 6:42 PM  

dod
aku nak tanya sikit -
adakah kawan kerja ko smua fotogenik? atau
ko yang pandai ambik gambo? atau
smua orang kat kerja ko cantik2 dan hensem2 belaka

smua gambo cun la dod hahaha

Helmiyani April 23, 2010 at 6:53 PM  

salam dilla.. aku ni bz beno kan sampai dah lama tak jenguk blog sahabat baik aku ni... aku suka ko punya brightness tu.. nampak natural n at the same time gambar mmg clear.. suka! aku rasa kalau ko amikkan gambar aku mesti aku pun bleh jadi lawa cam deme tu sumer... ekekkeke... ko mai penang jangan lupa cari aku!

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ April 23, 2010 at 7:40 PM  

salam TB...
adikadikmu iki memang ayyu ayyu ah yo (haha)

Lady
teringin nak tgok molly & arri dari dekat
bila hang nak mai bangi? (hehe)

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ April 23, 2010 at 7:42 PM  

Oh dep...
depa tu fotogernik dep..
depan kamera pandai lak depa Act (senang gherja aku dep) ahak!

Oh Nunu...
long time kita x berbicara no...
hang sebok ka
cikgu cikgi tengan banyak gherja no
tq kerana always sudi ziarah ceq kat sini....Miss u Nunu!

eynda April 24, 2010 at 10:49 AM  

Kek tu buat eynda lapar kek jugakkk...macam dah lama tak makan kek..hhmmm...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts