۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

NURI ReFLEXOLOGY THeraphy

Jumaat lepas dilla & dua orang sahabat dilla mendapat jemputan sempena menyambut Maulidur Rasul dari Nuri Reflexology Theraphy di Medan Mara. Terima kasih atas undangan ini dari Puan Norimah & Azlin Ainochikara. Sebelum majlis bermula dapat dilla mencuba reflexology theraphy ini. Memang agak sakit sedikit sebab urat dah tuatua belaka lagipun tak pernah buat treatment sebelum ni. Bila dah habis sessi reflex ni barulah terasa ringannya kaki ku. Disaat aku menulis dan menghupdate blog ini aku telah terjatuh di bilik air dua hari yang lepas. Kaki ku memang sakit lagi ni. Nak kena tunggu kak ijah bawak gi Nuri Theraphy di Putrajaya lah gamaknya. 

Cikgu Ijah & Aleen (org kuat Nuri ni)

si Farees yang kami gelarkan mat jambu...he he he. Majlis bertambah meriah dengan kehadiran Cikgu Razak dan isteri Cikgu Eliza.


Cikgu Razak bersama bekas anakanak muridnya.


Puan Norimah bersama para tetamu.
Tetamu kecil PHILIP.

2 comments:

tunbegia March 6, 2010 at 5:50 AM  

Mugo-mugo diparingi sehat kabeh, amin ya robbalalamin,

salamm mbakyu,

deaf_angel March 6, 2010 at 8:44 AM  

dod
wishing ur kaki a speedy recovery..

oit posting lepas tu aku suka la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts