۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

POCHA,ALEESYA,NURUL

Dah lama dilla tak jumpa anakanak buah dilla ni. Rindu sangat. Petang ni depa mai umah bangi. Dilla bawak dia orang ni outdoor kat belakang umah ni yang ada playground. Fun habis!! Pocha goodmood ptg ni, tq my dear. 



10 comments:

tunbegia March 8, 2010 at 11:38 AM  

gambarne apik apik tenan koyok biaso,

salamm mbakyu,

hidungberantai March 8, 2010 at 11:44 AM  

wah comelnyer..terutama yg second last tuh..comel sgt2 dia wat muker mcm tuh huhuhuhu...

☆ lieya latif ☆ March 8, 2010 at 11:59 AM  

cantiknye kak dilla...satu2 lieya tenung...cantik sangat......superb!!!

nieda March 8, 2010 at 3:42 PM  

cantiknya gambar, semua superb.

eynda March 8, 2010 at 5:10 PM  

Comel2 :-)

dilaOHdila March 8, 2010 at 7:05 PM  

salam TB....sing ayu bocah2 iki yo (he he he)

HR...
Flickr bilalah nak baik erk...
rindu kat flickr tuh....

dilaOHdila March 8, 2010 at 7:07 PM  

Lieya...
ada jodoh nanti kita jumpa
insyallah tunggu GADjet kak dilla yang baru erk....

nieda...salam kenal

ENYDA...TQ:-)
TERINGAT KAT hANNA NI

E.d.Y March 9, 2010 at 9:31 PM  

comelnye dak2 ni

CatlinaFly March 10, 2010 at 9:53 PM  

salam dila, gmbr last tu, dila ke ? :)

dilaOHdila March 10, 2010 at 11:08 PM  

Doc cat...
yg last gambar tu dilla ke (he he he) takkan lah dilla muda belia ghitu dong
tu anak buah dilla yang Twins tu doc cat:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts