۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

SURVEY

 

Ini bukan lah kerusi leather kat rumah atau pun kat opis. Tapi bentuk gayanya macam boleh duduk relax menyandar sambilsambil pejam mata ghitew kan. Mesti hanyut ditelan mimpi yang indah (ahak). Pernah tak  terjadi bila makan kat fastfood corner ni bendabenda yang remehtemeh berlaku. Lastweek aku makan kat ayamas bangi. Disuanya sos tomato packet. Aku panggil waitress tu & aku tunjuk sos yang aku nak. Dihantarnya lagi dua tiga packet. Bila aku tengok label tu tomato lagi. Lar...aku nak chilli. Awatnya dibagi tomato. Orang tua manakan nak makan sos tomato cam ni sebabnya tak pedas. Aku panggil lagi baru lah dia kata stock chilli dah habis. Boleh lak cam tu erk. Bukan apa...bagi aku tiaptiap bulan ada stock acct. Patutnya bendabenda cam ni tak leh berlaku. Kalau dah habis pi lah cari. Nama dah tersohor. Bendabenda yang kecik macam ni tak perlu berlaku. Jangan pandang remeh. Walaupun benda kecik bagi aku dari segi service tiada sempurnanya lagi. Customer bayar tax apa.


 

Kalau dekat kaYefcee trademark botol sos atas meja. Nak boh berapa banyak ikut suka. pedas tak pedas lidah yang merasa. Agaknya kalau satu hari atas meja kayefcee ni tiada lagi botol sos apa jadik erk. Mesti customer tengok janggal seperti ada yang tak kena. Samada ekonomi merudum maka penggunaan sos adalah dikawal. Gunalah packet saje.

 

  

  



6 comments:

deaf-angel February 7, 2010 at 1:44 PM  

aku pakai irfanview dod
free software, very basic n simple

PINATBATE February 7, 2010 at 1:48 PM  

Dila..tu seat leather kereta baru erkk...

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ February 7, 2010 at 1:52 PM  

salam dep....
wah sware free ke, best tu
teruskan......:-)

kak Pint
aku tarak keter ler
scooter ajer hah yang ada
kalau letak leather cam ni mau tercabut kak...
mesti ramai yang minat tengok leather kat sccoter aku tu (ahak)

Lady of Leisure February 7, 2010 at 2:29 PM  

dilla ni amik gambo apa pun cun.. gambo botol sos pun tetap nampak cantik hehe..

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ February 7, 2010 at 2:32 PM  

he he he lady ni
tu botol pun tak nampak sharp lah lady
sebabnya aku ni rabun. nak kena pakai c/lense gamaknya ....

eqbalzack February 8, 2010 at 10:18 AM  

adeiii....jeles tengok pic2 kat entry ni...mcm dslr abg eq ni kerdil sgt...haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts