۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

Salam hari khamis

dilla pagi ni lambat sikit keluar dari rumah untuk ke opis ni. Bukan naik kereta pun tapi miskipun
aku hanya naik scooter tapi remeh lah ngan kereta yang merata kat jalan ni. (macam jalan tu aku
yang punya lak kan) ahak! Pukul 7.30 pagi baru lah boleh keluar rumah. Masa ni rasa tenang dan
sampai pun kat opis. Yehaaaa.....






















6 comments:

☆ lieya latif ☆ January 14, 2010 at 12:24 PM  

betul tu kak dila...makin teruk jem sane sini....kdg2 rase cam nak beli motor jek....tapi jenuh ar plak ngan mia n mia kekekeekekekeke

dilaOHdila January 14, 2010 at 12:42 PM  

he he he Lieya
camana gaya mung nak bawak anak2 comey tu 2 orang naik motor lieya (he he he) karang mija mia duk senyum2 belakang moto tu mau SATU PUTRAJAYA jem wei Ahak!

Portdy January 14, 2010 at 5:28 PM  

fuyo dill, naik scoot sempat snap pix lagi tu?

dilaOHdila January 14, 2010 at 8:45 PM  

Ha ha ha...
nemut kalau aku shoot tengah naik scooter alamat tercabut lah paddle moto aku Mut ( he he he)

Helmiyani January 15, 2010 at 2:49 PM  

ko amik gambar-gambar ni sambil bawak skuter ke dilla? biar betul!! hahaha... pening aku dok imejin..btw, hasil shoot hang mmg mabeles!

dilaOHdila January 15, 2010 at 3:12 PM  

NUNU...
idok ler aku naik scoot sambil shoot
mau terbalik scooter aku Nunu wei (hahahaha) ni aku shoot dalam kereta...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts