۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

Imans Album


Akhirnya siap dah Imans Album. Mesti Iman pun dah tak sabar nak tengok photog2 outdoor
yang penuh dengan ceria. Pada Ibu Iman tq tak terhingga kerana sabar menunggu. Nanti kita
jumpa hari ni di Bangi ngan untie Jemma, Insyaallah.




 Alhamdulillah album pun dah sampai ke tangan tuannya. Terima kasih pada Zura & Iman
kerana banjer acik dilla & Acik Jemma sekali di JM BARIANI. Iman dengan keletahnya
yang membuatkan kami ketawa sokmo.

Iman & Aiman. He he he nama seakan serupa. Comel Aiman ni merupakan pengunjung JM BARIANI.





























5 comments:

mrs khairul January 2, 2010 at 12:26 PM  

makin mantap bisness mu dilla..alhamdulillah...hasil keje bagus org pun sukeee kan..all the best dear

dilaOHdila January 2, 2010 at 4:06 PM  

tq Niza....
kandar Aqis apa kabar...
hang pun buzzy ngan business erk
tahniah NIza.....

☆ lieya latif ☆ January 2, 2010 at 10:24 PM  

wow...cantik.....sweet sangat.....semoga tahun 2010 memberi kejayaan pada kak dilla dlm bisnes nie....amin...

en_me January 2, 2010 at 11:34 PM  

podo podo ayu nee.. ehehe

kuizikel January 4, 2010 at 3:53 PM  

wahhhhhhhhhhh cantik.. i like :).. smoga bisnes makin mantap sis!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts