۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

JM BARIANI

 Dah lama dilla tak gi JM Bariani ni. Seingat dilla last sekali masa birthday nureen Lyear. Semalam sempena tahun baru Wiera & Iman celebrated dilla & Jemma disana. Tq Wiera.....

 

























Cake Iman yang comel....


7 comments:

Portdy January 3, 2010 at 1:01 PM  

makanan tu memang sedap atau teknik fotografi yg menjadikan dia nampak sedap?

dilaOHdila January 3, 2010 at 1:10 PM  

hehehehe....
makanan tu memang sedap PORT....
tapi ada kala tecnique tu yang memperdayakan pandangan mata. hakikatnya ada yang tak sedap. masa tu mesti ake kene lempor ngan telor kan (ahak). Namun nasi kat JM bariani memang sedap ma

cikbedahlaser January 3, 2010 at 3:46 PM  

aah..dr aritu nk wish lupe.. hahahahha
tegur ari2... tp still lupe...
kak dod...
slmt tahun baru n hepi blated bday....
semoga tahun ni mndapat keberkatan umur, rezeki n kesihatan yg lebih..
amin...

4 Kay-E January 3, 2010 at 6:19 PM  

Sedapnye nampak briyani tu...
Dila ambil gamabr makan terus nampak sedap :)
Nice pic..

Happy new Year

dochisyam January 3, 2010 at 9:37 PM  

Hi dila,
I pun pernah makan kat sana! Tak sangka sesedap tu...or maybe the pictures made the food more delicious?
:)

dilaOHdila January 3, 2010 at 9:46 PM  

Kak bed....tq tq tq.
dah tua aku dah kak bed (ahak)

salam kak ita...
jangan terpedaya ngan gambar ni. Tapi memang sedap pun kak. nanti balik singgah erk

Hi doc
happy new year
dah pernah makan sini ka, awat tak habaq (he he he)

atty's January 3, 2010 at 11:45 PM  

aty pun lama dah tak g sana.
happy new year ..& happy belated besday dila..semoga 2010 menjanjikan kebahagian dan dimurahkan rezeki selalu amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts