۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

HAPPY NEW YEAR!!



Tak dirancang untuk ke Putrajaya pada malam ni. Kak en tetiba msg
dan mengatur plan untuk melihat fireworks sempena cowndown 2010.
Pukul 8 kami pun bertolak ke Putrajaya. Dari jauh dah nampak seakan
bersesaksesak dengan kereta di dataran Putrajaya. Keadaan lalu lintas masih
terkawal lagi ketika ini. Setelah pusing memusing ternyata PORT untuk landing
tak dapat dicari lagi. Sehinggalah keadaan lalu lintas tak dapat dikawal lagi dengan
kehadiran police traffic yang menghalang kami untuk memasuki kekawasan dataran
ketika ini. Teringat view yang menarik di masjid besi tempohari. Apa lagi kami pun
terus menuju ke sana. Ternyata view panaorama yang menarik ada disini. Dengan
reflection dari jambatan Putrajaya ini membuatkan saya ghairah untuk terus menjadikan
port disini. tepat pukul 12 diambang 2010 ini suatu benda yang aku nanti-nantikan tidak
jugak muncul. Mana fireworks untuk tahun ni? Ha ha ha! Rasarasa semua warga kota
yang datang berpusupusu untuk menantikan bunga api yang menjadi acara tahunan kegemilangan
di PUTRAJAYA selama ini mesti jatuh HAMPA termasuklah aku. HAMPeh!!!!!







Bagi tidak menghampakan aku bacalah digital magazine bulan dec ni. Selalunya
aku asyik miss ajer huhu. Aku beli kat mamak corner alamanda tu ada lah pulak.
Kalau tak tu kan memang asyik termiss saja sih.

10 comments:

eynda January 1, 2010 at 8:35 AM  

Happy New Year dila...nasib baik eynda tak pegi Putrajaya...memang ada plan nak pegi tengok fireworks.....

PINATBATE January 1, 2010 at 9:40 AM  

salam Dila..
cantiknya bulan menyambut 2010..malam ni tunggu gerhana yer..jgn lupa solat sunat gerhana ..hari ni kakpinat nak gi cuti-cuti Malaysia di tahun baru!!

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ January 1, 2010 at 9:47 AM  

happy nyear nyda kak pint..
tu aa nasib baik tak gi ngan jemnya tak usah cerita lah...

Kak pint
tq....
wah cuti2 kemana tu, bestnya

hidungberantai January 1, 2010 at 3:06 PM  

salam alaik
selamat tahun baru..
wah melepak kat masjid besi ek..msti puas hati tgk bunga api kat sna kan huhuhu..
xnmpak ka budak kecik dok bwh jambatan tu huhuhu..
penat gilos ingt ka ada bunga api tp nasib yg sama mnimpa huhuhu..

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ January 1, 2010 at 3:10 PM  

Hahahaha HR
aku heran sal apa police traffic tu tak habaq pun. bagi masuk semua warga kota pi dataran. Aku tengok semua urang MUKA HANPA termasuklah aku...............hahahhahaha!

deaf-angel January 1, 2010 at 5:31 PM  

dod, ko pakai tripod ke free hand?

pengsi dod gambo scenery tu..

aku tak reti la, tangan aku goyang2.

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ January 1, 2010 at 5:50 PM  

dep..
aku tarak bawak tripod
tripod kat keter kawan aku
tu aku letak atas batu kecuali Bulan tu aku guna lengan dep (ahak)

deaf-angel January 2, 2010 at 7:58 AM  

i see
night shot memang satu benda aku suka nak buat tapi asyik blur je, aku give up la dod haha

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ January 2, 2010 at 11:34 AM  

dep ko jangan Give up aaa
aku pun sama. tapi since aku guna 35mm ni aku dah tak risau guna flash ke taknya. coz adakala w/out flash 35mm mampu mempersembahkan light yang baik (cewwah)

cikbedahlaser January 3, 2010 at 4:41 PM  

begitu hebat power 35???
hohohohoho best nye....
sy dah r tak suke gune flash...
klu gune iso tgi kang noise plak...

xpe..xpe..smpan duit utk sambar 35 ke..50 ke.. 50-200 ke.. walla... kayap acik thun ni...

pernah beli skelai je magzne tu.. pastu asyik tak jumpe je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts