۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

PAGI SABTU

























Pagi jumaat semalam breakfast ramai-ramai kat seksyen 15.
Aca pun aku hangkut sekali. Pagi ni tak tahu mana hala nak
cari port yang betul2 best! 




Sekian lama tengok mamak jual cendol ni sejak duduk bangi lagi.
Tapi tak pernah singgah sekali pun. Entah kenapa. Lagi pun tak
berapa minat dengan cendol ni. Tapi bila dah singgah sini alamak
tak boleh nak cakap lah. Sedapnya.....!



































Menu 2 jar. Tapi best aaaa. duk bawah pohon pokok angin sepoi-sepoi.
Mesti ada yang TERUJA kan (ha ha ha)

 


Dapat dah menu breakfast pagi ni. Sementara mama aliesya
nak masak kat dapur aku keluar kejap cari bahan masak.
Sempat singgah kedai pakcik mee sup yang famos tu.
Kuih mini ni kira menu baru depa. Not bad! satu 50 seng!



































Hairan Aca tengok maksu dia bawak banyak benda kat tangan.

5 comments:

Uncle December 13, 2009 at 2:24 AM  

Dear Dila.
I am back in KL.....back in KL......back in KL.......

aming December 13, 2009 at 6:54 AM  

Huhu...i2 bukan anak saya...i2 adik saya lorrr....:(

kuizikel December 13, 2009 at 2:07 PM  

sedapnyer apam balik bulat inti kacang kan? lama tak makan..huhu

4 Kay-E December 13, 2009 at 8:12 PM  

sedapnye MakSu beli food byk... lama tak makan kuih2 mcm tu...

Helmiyani December 15, 2009 at 9:53 PM  

dilla, sumer aku nampak sedapppp!!! berair mulut ambo nih! heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts