۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

ACA

Kejap dah nak masuk hari sabtu esok. Sedar tak sedar dah masuk hari ke hari. Since
Aliesya ada kat sini riuh rendah dibuatnya. Tak lah sunyi sangat. Orang Istanbul balik
nextweek lar, lama giller. Rindu kat dia orang semua. Oh...hari ni birthday Emy. Happy
birthday Emy. Spm dah habis dah kan. Lepas ni boleh main dota puas-puas erk.Birthday
Emy tapi Aliesya yang interframe.....(ha ha ha)


















































Habis comot. Baju tangan mulut penuh dengan krim.

Naik buai sambil pandang kat playground bawah tu. Leka dia....


 Dengar bunyi kapal terbang lalu.


 Aca dah penat ni

 Hari dah nak senja. Moh kita balik.....
Aliesya tak nak masuk rumah. Nak main
ayer pulak. Nasib ada kuceng lalu. So tak
jadi! Aca takut Kuceng (he he he)
Selamat......


MIKI rindu kat tuannya. Sabor lar MIKI. Lagi 6 hari balik lah tuan tu erk....
Makan macam tak lalu jer Miki ni. Ngiaw ngiaw ngiaw! Dok panggil tuan
yang tak kunjung tiba. Aca takut kuceng. Lari-lari sana sini. So bila malam
terpaksa Miki tidor kat luar buat sementara waktu.

Miki menghitung hari tuh. Cuma dia tak tunjuk jari dia saat ini.
Sian Miki.
*
*
*
*
*

4 comments:

snappshooter December 11, 2009 at 11:11 PM  

cntikla editing..
kemas n menarik..

Gieyana December 11, 2009 at 11:32 PM  

comeyy siut dak Aca nie..geram nengok! photo pon cantik siut taw!

dilaOHdila December 11, 2009 at 11:57 PM  

Gieyna
aCa tak reti duk diam
macam2 nak dibuatnya. sabor jer ler

4 Kay-E December 12, 2009 at 1:19 AM  

Happy Birthday Emi...
Tapi budak kecik Aliesya tu yg nyibuk ye... Penuh dgn krim kek.. comot pun tetap comel :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts