۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

FOTOWALK / OUTING Pulau Ketam

  



Pagi tadi dilla pergi ke Fotowalk di Pulau Ketam anjuran shazalishoot.
1st time dapat pergi gathering dengan peserta yang terlalu ramai jumlah
bilangannya dalam 150 orang kesemuanya. XTXT bebas. 1st time
jugak menjejakkan kaki ke pulau ini. Bilangan penduduknya terdiri
dari kaum cina kesemuanya. Model disediakan oleh penganjur. Tugas
kami shoot saja apa yang ada didepan mata. Sempat berjumpa dengan
rakan yang lain untuk berkongsi info. Fotowalk ni merangkap gathering
sungguh meriah sekali.

4 comments:

khal_ella December 28, 2009 at 1:25 AM  

wah..!! best nye kak gi shoot kat pulau ketam.. nak join.. tp ade hal lak.. hmm.. jeles2.. anyway.. chantek gamba model2 tu.. huhu

hidungberantai December 28, 2009 at 11:44 AM  

wah dasatnya mbuatkan kedengkian dan kejelesanku bertambah huhuhu...dah la xajak pun..xaci tul la..cantik2 gambonya..

[S]itie [B]Um [B]Um December 28, 2009 at 7:02 PM  

kite nk jd model... hehe

dilaOHdila December 28, 2009 at 9:24 PM  

Khal....
ntime kalau ada lagi kena pergi jugak taw...saje nak seronok2. boleh kenal kawan2 yang lain.

HR
kalau dah balik kAYELL LEH GI JUGAK
hehhehehe

siti nak jadi model? Boleh ajer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts