۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

KOleksi


   
 
 

5 comments:

☆ lieya latif ☆ December 15, 2009 at 9:43 AM  

wow....hongkong!! kak dilla ni pi hongkong ke....besssshhhhh nyerrrrrrrrrrrr

dilaOHdila December 15, 2009 at 4:00 PM  

he he he
x lah lieya
ni semua koleksi lama

Portdy December 15, 2009 at 4:58 PM  

salam dilll hehhehe
bila hang gi HK ni ?

aku ni peminat citer muvie hongkong,
tapi sejak dua menjak ni muvi HK dah tak guna bahasa Kantonis , banyak guna Mandarin ...cam kurang umphhh nak layan...

apapun amoi HK cun macam kat dalam muvi tak ?

FarEast December 15, 2009 at 8:19 PM  

semua teruja kak dilla ke sana ... nasib baik koleksi lama ... kalau ada kt sana, boleh order2 souvenir :p

Helmiyani December 15, 2009 at 9:45 PM  

dila, lawa2 koleksi gambar hang.. pastu aku pasan wording hang letak kat gambar pun makin menarik..:) cantik, menarik, tertarik ko memang debommm!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts