۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

MY HOMEWORK







4 comments:

d.a.m.i.q.u.l.a December 16, 2009 at 9:48 AM  

sedapnye rupe senwic sadin kalo dh pandai amik gamba tu kan?hehe

dilaOHdila December 16, 2009 at 9:59 AM  

hahahaha
walaupun tak sedap jangan lah hang terpedaya ngan sandwich aku ni erk dami (he he he)

MamaFaMi December 16, 2009 at 3:00 PM  

Sukalah tengok Dila punya shots. Dila belajar kat mana ye? Tapi mestilah guna kamera mahal tu kan? Kamera dapur tak leh kot wat cam ni....

dilaOHdila December 16, 2009 at 4:02 PM  

salam mama.....tq
camera compaq boleh guna gak mama
cuma nak zoom tu kena guna skill sikit:-)
dilla suka tengok obersea punya foodphotography. dilla dah link kan kat atas sebelah kiri tu. Itu dianatara yang terbest. so mama boleh ikut cara tu...lagi satu bila minat insyaallah jadi lebeh mudah. Selamat mencuba mama.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts