۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

RAYARAYA


Meriah Giller! Macam setahun tak jumpa.


Akif & Erida. Dah remaja budak 2 orang ni. Masa kecik-kecik dulu dilla mengajar ngaji untuk dia orang ni. Ada sorang lagi Aliff. Waktu tu rumah dilla tak lekang dek sunyi dengan kehadiran budak-budak ni. Bila dilla berpindah ke bangi maka kami semakin berjauhan. Walaupun jauh, dilla masih ingat dihati.

Rayaraya. Seronok jadi kanakkanak ni kan. Masa ni lah dapat kumpul sama dengan rakan sebaya. Bila dah ramai-ramai macam ni boleh gamat dibuatnya. Dia nak serbu sapa tu? Alamak larikkkkkk!!!! (Huhuhuhu). Acah aja.Takkan orang yang datang rumah kita nak larik pulak kan. Memang nak kenalah tu.

8 comments:

4 Kay-E October 1, 2009 at 10:30 PM  

Memang seronok berkumpul ramai2.
Budak2 lah yg paling gembira.. :)
Best sgt tengok aksi masing2..

Puan Iza October 2, 2009 at 9:52 AM  

Kumpul ramai2 camni mmg seronokkan....tambah lagi kemeriahannya...

en_me October 2, 2009 at 10:02 AM  

meriah uoll

btw akak dilabang, me servis cuci sensor lens dslr CANON me yg kotor berhabuk teww sebenornyer FOC walopun warranty dh lamer expired.. best kannns.. ehehe

dilaOHdila October 2, 2009 at 10:58 AM  

waduh en me
camana leh dapat free lak ning?
ambVOOIIIIIIIIIIIIII (ikut style en_me) ahak!!!!
ada share ka

en_me October 2, 2009 at 11:09 AM  

me xtanyer larr fulakkks.. gasaklah kannns.. janji free, cepat servisnya n x banyak songehhh.. ehehe

.: SharLeenZ :. October 2, 2009 at 11:49 AM  

tang kumpul ramai2 ni time raya jugak yg best kan? mmg meriah gilerr... betul tu dila cam setahun tak jumpa... hiksss

karipapsayur October 2, 2009 at 1:42 PM  

jom join "MANGSA BULI CONTEST" di blog I !! Tarikh tamat on 19th Oct 09

Helmiyani October 6, 2009 at 10:49 PM  

terasa kemeriahan raya tengok gambar2 raya hang ni :) bebudak la antara yang paling suka kalau musim raya sebab dapat duit raya+ melaram baju raya... pastu kalau yang time berkumpul tu plak yang dah lama tak jumpa mesti teringat macam2 citer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts