۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

Dari lensa D40









Waktu ni aku sayu melihat wajah Husna. Dalam beberapa hari aku jumpa family ni di presint 4 ketika shooting bersama Uyie aku dikhabarkan ayahanda Husna telah pergi untuk selamanya. Inilah shoot Uyie yang terakhir dan sempat aku abadikan. Moga mama Husna tabah menghadapi ujianNya.












Dah 2 hari aku tak reti nak menulis ayat. Halfway jer aku padam. Entahlah......

6 comments:

Uncle October 17, 2009 at 9:56 PM  

Beautiful shots.....even icecream yang biasa tu pun nampak sedap sangat!

Mohd Ahmad Ferk October 18, 2009 at 12:08 AM  

nice shots!
ni baru pakai D40..
kalau D90 camne lak plak eh?
mesti shot lagi gempak!
;)

Portdy October 18, 2009 at 10:05 AM  

dill,

minggu lepas portdy n famili turun bangi,
teringat kat dill,

kitaorang lepak2 kat putrajaya gi tman botani hehehe

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ October 18, 2009 at 12:22 PM  

lor pORT
AWAT TAK HABAQ?
dah lama hang tak Online
Tm dah ok ke

hidungberantai October 18, 2009 at 4:50 PM  

(mode sedih)kesian ngan sicomel husna tu...kecil2 dah tak berbapa..mmg agak sukar utk mneruskan khidupan tanpa bapa dari usia seawal tu...semoga ibunya tabah mengharungi hari mendatang disamping membesarkan si husna itu...ucapkan salam takziah utknya...
(mode teruja)manyak shantekk la gambo2nya..maveles...

Helmiyani October 19, 2009 at 3:34 PM  

kita serupaaaa.. aku pun pakai D40 gak tapi awat gambaq aku tak serupa cantiknya macam hang shoot? hahahah... aku mmg tak pandai la nak baca2 readings tu dilla.. nak kena belajaq ngan hang la..
alfatihah untuk ayahnada husna tu.. sedeyla.. semoga familinya tabah.. aminn..

ps- aku paling suka gambar logo mcD tu.. mmg lain dari yg lain!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts