۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

UPIN DIPAGI SYAWAL

Dapat kiriman kad raya dari yang jauh. Tahun ke 2 kita semua tak dapat raya dengan acap.

' Jangan nakalnakal erk'

Buat pertama kali Upin & Ipin beraya bersama keluarga bangi. Meriah jugak rupanya. Ipin tak ada dalam sessi ni sebab dia sebok lari sana sini dan tak larat nak kejar. Upin & Ipin milik dr Alan & Farah. Pagipagi kena salam mohon ampun dan maaf dengan tuan rumah. Upin & Ipin duduk kat gombak. So bila raya tuan punya kenalah bawak balik kampong bangi. Maka dengan itew sekian kuceng yang ada kat rumah ni kena duduk lah luar. Sebab mereka tak leh jumpa Upin & Ipin. Masing masing nak bercakar bertumbuk bagai. So Miki, Kibumi kena lah duduk luar sementara upin & Ipin ada kat sini. Esok pagi upin & Ipin nak kena balik Perlis pulak. Dr Alan & Farah nak bawak balik kampung & duduk lah kat sana Upin & Ipin selamanya. Sedeh lah pulak......

2 comments:

deaf-angel September 24, 2009 at 9:17 PM  

aku gi banyak blog aku suka pergi

smua takde update, aku dah naik gigil dah dod takde blog nak baca haha

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ September 25, 2009 at 7:27 AM  

salam dep...
lar siannya hang
aku ada banyak shoot utk raya ni tapi bila nak Hupdate aku lah manusia paling malas. Ntahnya simpton malas dah datang. demi utk hang aku gagahkan sat lagi erk dep (huhuhuhuhu)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts