۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

TORONTO







Kini menghitung hari untuk sama-sama kita meraikan hari lebaran yang tak berapa lama lagi. Kalau dizaman kanakkanak dulu memang saat-saat itu amat dinantikan. Tapi bila umur dah berusia ni lazimnya suasana ni sudah seperti biasa. Bagi yang jauh dan dekat mungkin ada sedikit perbezaan. Beraya jauh dari keluarga sedikit sebanyak tetap ada perasaan sayu. Apatah lagi tibanya syawal pasti menggamit memori. Pada ACAP moga tabah dan teruskan perjuangan. InsyaAllah diizinkan tuhan moga kita sama-sama dapat menyambut hari lebaran ini suatu hari nanti. Cuti semester selama 4 bulan ni begitu singkat dan terpaksa pulang semula sebelum tibanya hari yang dinanti. Alhamdulillah sekurang-kurangnya sempat juga untuk bersama famili dibulan ramadhan ini. Maksu doakan agar perjalanan pulang ini diberikan kesempurnaan dan sampai pada destinasinya. Jangan sedih-sedih & senyum senyum selalu.

5 comments:

Portdy September 6, 2009 at 7:42 AM  

selamat untuk anak sedara dill ....


dill aku nya line bengong sikit le dah susah dah nak gi umah hang...

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ September 6, 2009 at 7:47 AM  

Hi port...rindu aku kat hang taw
awatnya....
payah nak masuk blog aku ka?
sat ni aku check balik kalau2 aku tersalah setting.

Fly September 6, 2009 at 3:13 PM  

Good luck dan selamat buat anak saudara Dilla tu ye, anyway header tu menarik ah,

En. Bye September 6, 2009 at 8:50 PM  

Salam Ramadhan!! memang banyak kenangan dlm bulan puasa ni!! kalau dipikirkan boleh senyum sorang2..

---> banyak lagi cerita menarik dlm ini

http://encikbye.blog.com

deaf-angel September 7, 2009 at 12:16 AM  

dod, ko tak ikut ke? gi ah.

aku dan raya adalah seperti main layang2. kejap aku tarik talinye nak dekat kat aku, kejap aku lepaskan suruh pegi jauh2 dari aku.
I used to hate hari raya last time huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts