۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

TAG


Kali ni kena tag ngan NUnu. Maafkan anak murid cikgu sebab lambat reply ni.

- Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies.

- Pick your ten (10) most deserving recipients and describe them.

- Leave a comment on the recipients' blog to tell them they've been tagged

- Paste the award badge in your sidebar


* dilla kenal Nunu ni kat cyber. Tak silap masa kat cari.com.my
dilla suka gi kat scrapping thread tu. MOD 001 pulak selalalu menengahkan hasil karya Nunu. kebetulan masuk pulak thread resepi cari.com.my. Ingat lagi bila kak hanieliza bagitahu kat semua porumer yang mengenali Nunu ni dia dah selamat bersalin anak lelaki. Dari situ lah dilla follow Nunu tanpa Nunu sedari (ahak). Sehinggalah dilla send email tak silap & Nunu pun bagi phone num ni. Masa tu Nunu dah dah pun balik Malaysia. Sehingga kini kami masih belum berjumpa antara satu sama lain namun pada ku NUNU sentiasa dekat sangat untuk berkomunikasi. dilla salute kat Nunu ni atas bakat yang ada. Nunu sungguh talented!

Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies.

1- Hobi dilla ni ada macam-macam. Hobi yang selalu terlaksana dengan cepat bila buat photoshoot. Cara dilla nak bercerita kekadang malas nak menulis. Menulis ni bahasa pun kekadang ada yang tonggang langgang. Jadi lebih suka tunjuk gambar dan orang boleh nilaikan jalan ceritanya. Aku ni adakala ada sifat pemaleh.

2- Hobi ku yang ke 2 aku suka muzik. Alat muzik yang aku boleh main keyboard & Gitar. Gitar ni belajar sendiri masa zaman sekolah rendah lagi. tengok orang dok petikpetik tali tu aku cuba & akhirnya tak sangka selalu dok petik jadi lah pulak lagu. Tapi lar ni dah lama tinggal tangan jari kaku sikit jadinya. tapi keyboard tu tetap mantain. Itu pun dilla belajar sendiri. Lagu P. Ramlee salah satu lagu pebret. Kod gitar yang dilla gunakan sebab aku tak belajar Crocet pocet tu semua bentuk yang macam taugeh tu sebabnya aku tak belajar. So kat rumah ni kalau aku boring duk depan lappy ni aku tukar arah pulak naik atas ni main lagu. Kekadang rasa release pulak.

3- Hobiku yang pasti ji surf internet. Tak suka sangat chatting tapi aku suka masuk porem. Porem sana porum sini & baca artickle apa yang ada. Kekadang tak terkejor nak singgah porem2 yang ada ni.

4- aku suka shopping xpecially baju budak. Dari Zaman sekolah rendah memang itu hobi aku nom 1. Sekarang ni yang untung nya Aliesya anak abang ku yang paling bungsu. baju dia saja mahu satu almari kalau dikumpul sekarang ni. Tapi dah berapa bulan ni aku dah jarang shopping dah. Pittih tak dok (ahak)

5- Aku suka baca magazine terutama magazine digital Camera, Libur yang banyak berkaitan dengan fotografi. Buku masaakan pun aku suka sebab suka tengok food punya angle.

6- Kat opis aku selalu kena buat paging. Itu jugak salah satu hobi aku. Sampaikan yang kata macam suara supermarket pun ada...tarak kisahlah ammak! Ada pulak yang kata macam suara baca berita (ahak)! Masa dulu memang aku minat sangat dengan suara pembaca berita tu. Apatah lagi kalau berlakon dialog tu memang salah satu hobi jugak tu.

7- Hobi seterusnya aku suka masak & shoot. Lepas massak mesti nak shoot. semenjak duduk ngan kakak aku ni aku dah jarang masak. Kalau dulu rajin jugak cuba resepi2 baru ni. Nanti lah kalau ada masa terluang nak try jugak ni.

8- Aku suka kumpul bag lappy. Mana yang aku suka tu bag tu lah yang paling aku pakai lama.

9- Aku suka beli kain baju tapi buatnya tidak. Pantang nampak yang berkenan mesti nak beli satu. Pebret kalor merah hitam. Bila dah banyak lar baru sedar rupanya dah banyak tu bila nak tempah baju2 tu semua....

10- Aku suka kumpul keychain. Ada urang bagi mesti aku simpan. Tak kira keychain tu malaysia punya ke bangladesh ke semua aku simpan.

- adei penatnya.....

4 comments:

bro.matt August 13, 2009 at 8:16 AM  

salam...

deaf-angel August 14, 2009 at 6:43 PM  

ambik gambo banyak2 dod merdeka photos.. aku lalu dataran merdeka tu hari dorang ngah gantung2 all the decoration thingys.

Helmiyani August 17, 2009 at 8:24 PM  

dilla, aku pun harap satu hari nanti kita bleh jumpa2. :)(dgn nada terharu..uhuk uhuk)

suka baca sumer hobi ko.. yg paling best tang tere main gitar tu.. kira koni mmg talented habis!!

pinatbate August 17, 2009 at 9:49 PM  

Dila!
BEST!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts