۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

OUTDOOR with TILA


Bikin jatuh chenta melihat perwatakan si TILA ni......








Aku tidak menjangkakan akan bertemu anak comel ini. Petang tadi sewaktu photoshoot untuk Marsya Kirana tiba-tiba datang seorang kanak-kanak arab yang sungguh comel ini. Tanpa disuruh apa-apa didepan lensa dia terus beraksi dengan penuh gaya. Aku amat menghargai moment ini. Dari kacamata anak comel ini jelas dia merupakan seorang kanak-kanak yang sungguh ceria dan begitu aktif. Suka berposink dihadapan kamera. Itu menurut kata bapanya yang kebetulan datang menjemput Tila untuk pulang. Fasih berbahasa melayu anak ini yang berusia 3 tahun rupanya. begitu lincah sekali. Aku sungguh terhibur. Tak ku lepaskan peluang moment ini bersama Tila. Aku harapkan agar aku dapat berjumpa lagi.

19 comments:

PINATBATE August 20, 2009 at 11:20 PM  

Subhanallah!
comelnya budak ni..tak snap gambar bapak dia sekali ker Dila..? sure hensem ..hiks..

4 Kay-E August 20, 2009 at 11:33 PM  

Salam Dila,
Selamat menyambut Ramadhan & Selamat Berpuasa...

Comelnye budak Tila ni!!!

dilaOHdila August 20, 2009 at 11:51 PM  

salam kak ita
salam ramadhan almubarak...
mesti meriah sambutan posa disana...

** Kak pint
bapaknya dah tua lah kak
(hehehheheh) memandei jek aku ni kan

atty's August 21, 2009 at 8:23 AM  

comeynya..lahai tila nie

atty nak mengambil kesempatan mengucapakan selamat menyambut ramadan..dan selamat berpuasa..andai ada salah dan silap harap dimaafkan ye .

.: Leen-Awie :. August 21, 2009 at 9:40 AM  

alalallaa... mata dia geram tgk...

dila selamat berpuasa...

dimar August 21, 2009 at 11:36 AM  

salam Dila...
cam anak omputeh lak Tila nih...hehehe

Mrs Att August 21, 2009 at 12:19 PM  

Salam ramadan Acik Dila .....

tomeeeee ..... bila nak mai ambik gambar Aisyah lak ....he heh

kuizikel August 21, 2009 at 1:48 PM  

comellllllllllll giler

Helmiyani August 21, 2009 at 3:37 PM  

mmm.. betul pun aku teka ni anak pak arab.. mata lawa betul! bulat+bercahaya..
dilla, selamat berpuasa... aku sentiasa menunggu gambar2 makanan hang yang aku rasa kalau bulan posa mmg mabeles giler!

Fly August 21, 2009 at 5:53 PM  

nice shot dan selamat berpose

Big Mamma Bukhari August 22, 2009 at 10:36 AM  

mmg comel budak tila ni dod!!

salam ramadhan al-mubarak..
selamat menjalani ibadah berpuasa..

enciksani August 22, 2009 at 12:59 PM  

comey portraiture nie...coLour semua best ar..oh kak diLa..seLamat berpuasa ek...

Ms AiReEn MoHd August 22, 2009 at 1:18 PM  

ow my god chumel nyer budak ni.....wish get one like this....

Puan Gee August 22, 2009 at 3:10 PM  

salam dila
selamat berpuasa...
petang ni menu apa??

deaf_angel August 23, 2009 at 4:36 PM  

dod

slamat menyambut bulan ramadhan \m/

Jess August 24, 2009 at 11:29 PM  

Hi dilaOhdila, 1st of all, I would like to wish you selamat berpuasa.

Your Tila is so...cute

yong ibu chem August 25, 2009 at 10:57 AM  

dilla, comel sgt budak tu! geram aku!

weh, lama tak jegah ko. sorry..dulu tak de tenet kat umah..ni dah ada dah..aku akan kembali mengganas! hahahahahaha

weh..aku n kapok rembat d80..hehhe d60 dah buang jauh...

btw, selamat berpuasa dilla...

damiqula August 27, 2009 at 2:56 PM  

cantik nye.mcm muke anak arab.besar mesti cun n

Portdy September 6, 2009 at 2:16 AM  

dilll

selamat berpose...

jangan lupa tawarikh !! eh tarawikh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts