۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

KAMPACHI











Dinner malam tadi ni dekat Kampachi. Melaksanakan rindu kak yong pada pebret food yang selalu dia duk mimpi tu (hehehhe). Malam tadi tak cukup korum sebab dr alan & kak Farah tak ada. Lar ni depa ada kat perlis (huhuhu). Bila makan tu maksu teringat pulak kat abang & kak farah. Acap jugak maksu ingat. Tapi disebabkan Acap pun tak lama lagi nak balik bercuti mama kata nanti boleh makan kat sini lagi. Waktu ni urang begitu ramai. Kat bawah full giller. Terpaksa naik atas. Duduk bersila, best jugak. Tapi tu lar kena naik tangga turun tangga. Jenuhnya lah haih. Terima kasih UDA & Co. Ada lagi undangan jangan lupa jemput lagi erk.



11 comments:

Portdy May 3, 2009 at 9:50 AM  

dil,

wa dah bayang awek jepun yang serve,
sekali bukan daa....

amacam sedap tak kampachi? penah makan Sushi king jek huhuhu

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ May 3, 2009 at 9:53 AM  

sedap gak PORT
tapi tu aa turun tangga naik tangga tu yang buhsan. kalau kat bawak tak per...capaicapai ghitew jek (hehehehhe)

Helmiyani May 3, 2009 at 2:29 PM  

dilla.. rajin la hang update :) aku rsa baru pagi tadi aku masuk umah hang ni. nak tinggal komen tak sempat dok sebok ngan hafiy. so KIV dulu. la ni entry baru plak... bagus la.. tak jemu orang datang tengok :) kompom ada 'jamuan mata' baru... macam kat umah aku di sinun tu sampai basi basi punya entry.. hahahah

~~Bikin terliur la hang punya gambaq makanan. nasib bukan bulan posa....

aritu aku janji nak paste kod html tapi tak sempat. nanti kalau free bagi la e-mail hang ek! nak tunggu sama2 online jarang sangat dapat jumpa wahai sahabat baikku...

Fly May 4, 2009 at 8:44 AM  

salam.

WAh nampak menyelerakan sungguh makanan tu, lapar je perut ni bila tengok.

Anyway Syabas dan tahniah Dilla kerana tembakkan Dilla yang semakin mantap dan penuh dengan nilai seni.

Bila nak turun Johor, leh tembak gambar ladang kat tempat saya ni hehe

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ May 4, 2009 at 9:28 AM  

hehehehe tq cikgu Fly
Kali ni saya banyak belajar dgn cikgu baru saya CIKGU ATOIE....
http://snapmalaysia.com
dia banyak ajar saya tentang framing & benda2 yang selalu saya buat fail.
Best gak nembak kat ladang kan
dilla teringing nak buat panning shoot pada kuda cikgu (hehehehe)

☆ lieya latif ☆ May 4, 2009 at 1:24 PM  

puas tgk pic kat blog acik dilla ni...pic2 sume kebabom...cantik2...terang2 belaka...mmg sah2 daku terliur tgk menu2 tu sume....he he he he

cikceriacorner May 4, 2009 at 4:20 PM  

salam..
dilla..nice pict n angle..
cantik sgt pict2 tu..heheh..
tembakan yg tepat..

deaf-angel May 4, 2009 at 8:00 PM  

aku dah la ngah lapo ni
si dod lak tunjuk benda2 gini..

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ May 4, 2009 at 8:01 PM  

hehehhehe dep...
ko slalu cam ghitu erk
time lapo ko masuk lah umah ni (ahak)

Anonymous May 4, 2009 at 8:16 PM  

PERGHH DOD...SEDAPPNYER MAKANAN KAT SINI HAAA...BUFEET KER...DOD..PERGHH CODAPP EHHH....YUMM..YUMMM...BERIII MARBELESS LORRR ...

-AZUE-

hazila May 5, 2009 at 2:38 PM  

Salam, really nice blog. Saya pun dah start jatuh cinta kat photography. Tengah kumpul dinar nak beli DSLR....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts