۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

DELIFRANCE BANGI





DESSERT



Lunch tadi dilla & geng JJCM terjah Delifrance Bangi. Berhampiran dengan restoran Herba berhampiran jugak dengan stesyen Minyak petronas Masjid Hasanah. Banyak menu yang ada kat sini. Macammacam ada. Datanglah jengah erk......


10 comments:

yong ibu chem April 17, 2009 at 8:22 PM  

baru bukak kan? ada sekali tu perut tgh lapor menggila..pastu ternampak la kedai Deli kat area situ..elok parking..usha2..sekali sampai depan kedai tu, org tu ckp.. 'eh, lum bukak lagi lah dik.."

kehkehkehkehkeh sengal tul aku time tu..punya lapor giler sampai tak perasan kedai tu tgj reno!

yong ibu chem April 17, 2009 at 8:40 PM  

re: tak dok agenda2 best pun..weken2 aku kelije ma...huhuhuhuh tak best!

nembak pun dah lama kami tak buat dilla.. tak de masa sungguh lah hai..

mu camner? dah sihat betul ka?

kakpah April 17, 2009 at 8:59 PM  

eh ada ke. kpah tak perasan pun...

PINATBATE April 17, 2009 at 10:43 PM  

akan ku terjah suatu ketika nanti..
TERJAH !

deaf_angel April 17, 2009 at 10:53 PM  

dod
orang baru baik sakit bleh makan benda2 gini ke?
aku ingat makan sop sayur je

dilaOHdila April 17, 2009 at 11:03 PM  

hehehheheh defff
tu aku cuma sensory jek
sesekali selama 14 ari ok kut dep (ahak)

kak PINT
terjah taw jangan tidak;-)

aimi @ kamalina April 17, 2009 at 11:18 PM  

adeh...meleleh air liur aku ni dilla oiiiiii....paling suka kat delifrance ni kan... FRUIT TART dia...MARVELLOUS!!!! kat tmpt aku ni takde delifrance... pernah dulu bila hubby aku kena gi KL je, aku suruh dia tapaukan bekalan utk aku... ahakss... mmg heaven rasa...

Eina April 18, 2009 at 11:55 AM  

hi acik dilla...
thanks drop by my blog...

chantek lagi collage acik dilla dr dr ibu eina tau...gambar pun mebeles

nur April 18, 2009 at 8:18 PM  

Delifrance mmg best...anak kak nur pun suka sekali kalo masuk situ..dari umah akak cuma dlm 5-10 minit aje nak sampai...dekat kan.

zanaz70 April 18, 2009 at 9:32 PM  

wah acik dila promo delifrance lagik hehehe...akak pun dah gi...2x on the same week hahaha...lepas gian...dah lama tak makan kat delifrance...lama giler about 8-9 years kot. i like dia punya black pepper sauce... had a long chat dgn the owner tu the other day hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts