۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

ABCD


13 comments:

pinatbate March 10, 2009 at 5:28 AM  

EFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ..

dilaOHdila March 10, 2009 at 8:39 AM  

hahahahaha Kak PINT
itu baru belajar VOKUL
nak masuk kelas cikgu siti hajar (HUHUHU)
' abcdefg....'

kuizikel March 10, 2009 at 9:04 AM  

ni masuk kelas cikgu shafi ke cikgu ct hajar ni? heheheheh

lieya_latif March 10, 2009 at 5:03 PM  

comelnye aliesya...camne die acik dilla...dah sehat tak...harap2 sihat selalu...cam dah susut sikit jek muke die.....

Helmiyani March 10, 2009 at 7:49 PM  

dilla, hang kena demam AF ke? ekekeke

anak buah hang ni besar sok mesti ramai peminat... mata besau! tomei...

yong ibu chem March 10, 2009 at 8:29 PM  

hehehehe kau domam af gak yo..

comel tul la aliesya ni kan...gerammmmmmmm!

ni klu bwk alisya kat taman bunga ni..bentang tikar..byk shots chantek dpt ni kan! wow!

E-Marlin March 11, 2009 at 10:04 AM  

wow, boolatnya mata budak ni....

***ABCD tu utk apa??? musykil, musykil...

++eden|essey++ March 11, 2009 at 11:24 AM  

dilla...syabas sbb jd salah seorg fasi....dila hang daftar ari ape kt fototeacher tuh...tuh la ramai sgt..sib baik paksu ja bg tahu awal..tuh pon xtahu dpt ke x...

nnti jumpa erk kt T.Perdana nnti...

dilaOHdila March 11, 2009 at 11:51 AM  

Ja....
shoot yang aku buat tu banyak pakai Auto
aku ni bukan reti sangat pakai manual
Yong pandai lar...
aku buat asyik x jadik jek tu yang tarik jer AUTO senang

Cho Zila March 11, 2009 at 1:19 PM  

dilla oh dilla.. ingat entry ni nak bagitau camner nak kenal huruf tadi kot ko ada cara nak ajar anak teman nanti.. cantik dan comeinyer model..

dilaOHdila March 11, 2009 at 3:37 PM  

ChO, Marlin

ABCDEF tu aliesya baru nak blajar benornya
budak ni gigi tak tumbuh lagi
so aku try tu ajar basic tapi kelakor lak bila dengor bunyi dia sebut
comel bunyinyer...hehehehhehe

Puan Iza March 11, 2009 at 4:19 PM  

Alisya tu demam AF ke.....hehehe...

lin May 21, 2010 at 1:39 PM  

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts