۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

MARSYA KIRANA


5 comments:

[[ yong ibu chem ]] February 21, 2009 at 12:18 AM  

re: ayunya....

dila..tu bkan guna speedlight..tu flash biasa..gua lum rembat lagi speed light..ada gak dlm planning ni..

aisey.awat lu punya speed light sudah losak ma?????

dilaOHdila February 21, 2009 at 12:20 AM  

speedlight aku tak rosak yong
aku dah hantor kat kanon dia kata Ok maaa. mungkin aku nyer D40 tu ada sikit masaalah
weekend ni aku ada tournament bowling lak tu. aku try guna dulu tengok camana

aimi @ kamalina February 21, 2009 at 9:44 AM  

dilla..lama tak jenguk sini... sihat ker?? suka dgn marsya ni...comel & sesedap namanya..

ps: dilla.. ada member tanya hp no awak laa.. sebab dia nak tanya pasal lense..kalau dilla familiar dgn nama RANI... dia nak tanya dilla tapi rumah dia skarang blm masuk streamyx, dia suruh sy yg tanyakan.. nanti blh tak sms no awak kat saya (019-9613773)..

dilaOHdila February 21, 2009 at 9:55 AM  

salam kay...
rani erk, blogger jugak ke?
aku dah sms no aku kat hang
tq kay

Fly February 22, 2009 at 12:22 PM  

salam DILLA.. selamat berhujung minggu, smart gambar potrait tu tahniah.. Tembakan apa lak pas ni ye Dila? X sabar nak tengok :) Keep it up

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts