۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

Apakan Daya

Cuaca yang cerah jangan disangka panas sampai ke petang. Inilah yang dikatakan hujan di tengahari. Cuaca berubah dalam sekelip mata. Siapa yang tahu. Begitu juga dengan diri manusia. Apa saja boleh berubah. Berubah dengan tibatiba adakalanya boleh mendatangkan maut. Apa pun lumrah semua ini. Kita harus kuat untuk menghadapi apa saja rintangan, yang tersurat dan tersirat.
Apa yang kurang mungkin itew ada pada diriku. Mungkin yang lebih tiada apanya. Luntur kasih tetap tersemat. Adat cerna dalam hidup. Turun bawah ibarat bumi yang berpusing. Adakala kita dibawah adakala kita diatas. Begitulah dengan perjalanan kehidupan. Sekuat mana atau seakrab mana adakala antara kita hilang persefahaman. 'Emo' adakala boleh membuatkan kita hilang arah. Arah yang hilang membuatkan kita lupa pada sasaran sekaligus menjadi beban pada orang lain. Bebanan jiwa lebih berat dari bebanan batu yang dipikul. Banyak aspek yang harus di fikir.
** untuk dr alan
tq 4 advised
Maksu rasa terharu

13 comments:

[[ yong ibu chem ]] February 18, 2009 at 1:47 PM  

dill...wat hapennnn???

mu jgn la sedih2...

jom dilla, kita gi menembak weken ni!

fun fliffy February 18, 2009 at 3:03 PM  

ala dod............
nape plak...ni biasale hidup penuh cabaran tp y pasti ade y lebih baik menanti.......byk2 sabar ye dik

dilaOHdila February 18, 2009 at 3:39 PM  

Betul Fliff...
doakan aku moga tabah

Yong
nembak kat mana YONG
aku ada tournament Bowling kat MIDVALLEY sunday nih
itewpun tak tahu lagi nak gi ke tak
speedlight aku belum pulang
then nak packing barang lak takut tak sempat pulak karang:-)

ummy@tzi February 18, 2009 at 4:07 PM  

salam acik dilla...
kenapa nih.. ader masalah besar ker..? semoga acik dilla terus tabah.. salam rindu dr irah...

bro.matt February 18, 2009 at 5:42 PM  

ehh...ehh..ehh..cobaan..cobaaannn..cobaaannnnnnn!

deaf_angel February 18, 2009 at 6:23 PM  

dod

"inside my heart is breaking,
my make-up may be flaking..
but my smile.. still stays on"

- the show must go on.

PINATBATE February 19, 2009 at 3:21 AM  

Salam Dila..

Allah menguji untuk menilai sejauhmana keimanan kita..Jadi kuatkan semangat,tabahkan hati,banyakkan berdoa..Percayalah di hujung kesabaran pasti ada sinar menanti!

Jangan sedih-sedih yerk...

HABIHA69 February 19, 2009 at 7:31 AM  

Sabar lah Dilla jgn. ikutkan sangat rasa hati yg. selalu mengajak kita duka dan nestapa...anggaplah sesuatu kejadian yang berlaku itu ada hikmahnya...selagi kita bernyawa selagi itulah kita diuji..kita kan manusia makhluk ciptaan Nya...diuji untuk nak tengok tahap keimanan, kesabaran, ketaqwaan dan Tawakkal pada Nya.....Sabarlah insyaallah sekejap lagi selesai lah problem ittew....kuatkan semangat yer...

Idida Aziz February 20, 2009 at 9:06 AM  

naper ni dilla...sedey jer bunyiknyer...sabar yer...

Big Mamma Bukhari February 20, 2009 at 5:06 PM  

dod.. b strong ok! walau t tahu brt mt memandang.. berat lagi bahu yg memikul.. bersabarlah.. itu yg boleh t kata pun..
selamt berhjg minggu...

atty's February 20, 2009 at 9:12 PM  

salam dila..
jangan seedih2 ye..
tp apa yg dila tulis..kena skit2 kt atty tis week..tp idup mesti ceria..
forget anything..life must go on..

[[ yong ibu chem ]] February 20, 2009 at 11:53 PM  

re: dilla..haah..tu penangan bokeh tu..tapi direct flash la..tu yg nampak berkilau semacam tu...weh..nasi lemak tu den beli..bukan buat..hehehhee

akudimar February 21, 2009 at 4:36 PM  

Salam,
kenapa Dila?
kuwe koyo orak semangat waey...
opo seng ganggu fikiranmu?
nek kuwe nduwe masalah, kongsi-kongsikan lah, mungkin boleh melegakan beban yang ditanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts