۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

MAGEE BAKSO



Pagi ni breakfast simple. Magee Bakso dari Klang. Jauh kan.

7 comments:

pinatbate March 1, 2009 at 11:55 AM  

wow!
nampak macam best ni..sure my PA sukaaa.....ngeee...

Fly March 1, 2009 at 12:18 PM  

Salam Dilla : hmmmm Alamak kecur air liur nih, aiseyman mana nak cari bakso kat kluang ni yek..

dilaOHdila March 1, 2009 at 12:30 PM  

hahahhaaha kak PINT, cikgu FLY
sekali makan pentol ni rasa HUHUHUHU
tambah jek lagik! ni dari KG PAIP besor klang. terima kasih lah kak Rehana. kerana sudi hantar Bakso sampai ke bangi

deaf_angel March 1, 2009 at 6:41 PM  

aku dah lapar..
nengok gambo maggi lak.

anyway dod, ko gi petaling st, ko tak snap gambo gerai air mata kucing kat simpang dalam tu.

lieya_latif March 2, 2009 at 8:51 AM  

aduhai...saje laa acik dila ni bagi kami pagi2 ni kecuq ayaq liuq..tak bekpes lagi nie...hi hi hi....

aimi @ kamalina March 2, 2009 at 11:36 AM  

mak aiii..jauhnya bekfest.. pegi ke klang semata2 nak mkn ni ke dilla???

suhaila-ab March 2, 2009 at 4:40 PM  

macam best je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts