۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

OLD TIMER

Tempat lepak baru. Suasana santai. Sambilsambil minum kopi kat OLD TIMER (belakang Azzahrah Hospital).
More here

7 comments:

HABIHA69 January 8, 2009 at 1:18 PM  

Salam Dilla...hik..hik..kat situ ramai ker yang old timer ...Dilla mangan opo mau?...enak ker panganan ney?..nih otai-otai lain pun tergedik-gedik kaki nak ke citu nih...

aimi @ kamalina January 8, 2009 at 3:18 PM  

apa yg best kat situ??? await gambar kecik ngat dilla..takde shoot gambar food ker??

dilaOHdila January 8, 2009 at 3:27 PM  

heheheh ustad
pangananey biso lah ayye
nek kata enak tu boleh lah
suasana kedai ni best....

Kay
aku dah upload kat FP. nanti aku link

lieya_latif January 8, 2009 at 5:17 PM  

oo ni ala2 old town white coffee laa ye dilla...sedap tak.....dekat jek tu....lehla terjah....aduh puase nie.....lapo tgk telo tuh hi hi hi

yong January 8, 2009 at 9:32 PM  

tak pernah lagi aku mkn kat situ dilla..best tak??

dilla, mana lagi gmbr2 best? tepeklah...

kapok dah lama tak nembak gmbor chem...huhuhuhu

kuizikel January 9, 2009 at 7:01 PM  

ajaklah aku lenkali.. let's eat 2gether2..heheh

dilaOHdila January 9, 2009 at 7:13 PM  

kuzi
sok petang lepak kat Kopitiam jom
esok kawan aku yang blajor kelas tu nak gi sana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts