۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi




WAJAH. Wajah siapa?. Wajah Marsya Kirana lar. Dah sekolah dah dia. Sekolah kat QDEES lagi.Ibu dia kata 1st day menangis. Masuk 2nd day berpaut kat ibu. Sudahnya ibu dan ayah cuti kerja duduk kat sekolah. Itu lah ragam anakanak erk. Pengalaman pertama buat ibubapa yang 1st day berkampong kat sekolah.

5 comments:

♥ i'me ♥ January 9, 2009 at 11:56 AM  

haa..betul tu dilla... nak lak kalau bdk tu tak pernah pegi mana taska.. lagi susah nak anta... cam aku ni nanti..si taufiq.. tak taula camna..seumur hidup dia tak pernah pegi taska.. yg jaga pun semua kaum kerabat.. sekarang ni pun kalau tanya dia, "adik nak sekolah?".. dia akan jawab "tak nak.. nanti adik nangis".. hehehe.. pandai lak tu...

attyfir January 9, 2009 at 4:00 PM  

ragam2 anak2 gitu le dila..
firdaus..sbb mmg dr baby kat taska..
dah bese org ramai jd takde masalah..

Big Mamma Bukhari January 9, 2009 at 11:25 PM  

x pelah tu.. lama2 dia biasalah.. mula2 nie aje..

deaf-angel January 10, 2009 at 9:40 AM  

aku susah nak ambik gambo gini ngan cahaya dalam rumah pasal tangan aku problem ler..tak bleh steady haha.. kalo keluar flash lak nanti terang semacam..

dod cny aku kena reservist ler, kalo tak kena reservist pun kena kerja.
takde time nak gi jalan2 shoot2..tapi tu hari kita gi Orchard Road, aku sempat snap gambo2 lampu krismas, tak boleh ah. aku fail haha

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ January 10, 2009 at 11:56 AM  

dep...
sama aku pung. tak ada mood nak pegang senanpang ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts