۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

KOLEKSI

KOPITIAM BANGI

Happy behday Jemma.....




Hari ni kena ganti kerja. Sambil tunggu kerja seronok pulak main ngan PHOTOSCAPE ni. Himpunan photo2 lama.

7 comments:

HABIHA69 January 10, 2009 at 12:02 PM  

Salam Dilla ittew..iki kembang nang ngarep umah mu ker Dilla?....wah saya terbayang-bayang jer umah Dilla kat dalam taman...seronoknya lah hari-hari tengoks bunga segar gitew..

dilaOHdila January 10, 2009 at 12:06 PM  

ustad
kuwi kembang dalam archive file u. dari serata ceruk dikutip disimpan(hehehhehe)

aimi @ kamalina January 10, 2009 at 12:36 PM  

haha...keje ker??? oklah tu...ada ganti2... kat sini kitorang setiap sabtu pun keje..hukhuk... cantiknya gambar2 tu.... jeles tgk..

ps: ada award menanti dilla di rumah ku itew.. jemputla amik yaa...

dilaOHdila January 10, 2009 at 12:42 PM  

Tq kay
aku dah tengok dah. jap lagi nak cari bahan hwork utk umah hang tu.....

PINATBATE January 10, 2009 at 2:15 PM  

Dila..
cantik-cantik gambar..memang dah boleh bukak kedai gambar ni..

arsaili January 10, 2009 at 9:02 PM  

salam...cantik. Hari saya baru je belaja perkara baru mengenai photography...

Snow Peace a.k.a WaWa January 10, 2009 at 9:44 PM  

ralit kan lyn edit gambar2 ni dilla..wa maleh kit nak edit2 camtu..hehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts