۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

KELAS BAHASA

Sahabat setia. Mana pergi mesti ku angkut juga. Tak aku angkut dia dia angkut gue (he9)

yang veteran duk belakang (he3) Class ni 2 jam. Jam 10 mata aku dah ngantuk. Sangap jek. Camana nak belajor ni. Malam ni belajar huruf abjad & menulis. Pelajar tak lah ramai hanya 17 urang ajer untuk sessi malam ni. Purata kata class ni best jugak lah.

Malam ni ada kelas bahasa. Bahasa apa....bahasa Jawa! (hehehehe) takkanlah bahasa jawa. Sebab nak kena guna cikgu punya LIDAH yang telo & Pure ni. Mesti susah kan. Nak sebut tu memang boleh tapi idham tu nak kena jaga jugak. Silap sebut lain bunyinya nanti. Malam ni dilla ada kelas Bahasa Jepong. Nanti dilla paste photo kemudian erk.....sayonara. mata aimasyo.........

15 comments:

kuizikel January 5, 2009 at 8:20 PM  

perghhhhhh.. kue ngaji jepung yo.. koyok ikilah wong jowo... rajin yg amat :)

deaf-angel January 5, 2009 at 10:23 PM  

dodsan,
wahhh dah boleh layan Doraemon ori ler

aku suka dengar rok jepun dodsan,
loudness, x japan, outrage, anthem etc
tapi aku tak paham apa dorang ngah nyanyi kalo cakap jepun.

boringsan

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ January 5, 2009 at 10:30 PM  

kui, def
aku cuba2 jek
minat giller ngan bahasa ni benornya
moga aku success erk dep, kui;-)

deaf-angel January 5, 2009 at 10:51 PM  

dodsan
ko buat lawak paling kelakar ler nari.

aku konpius ko cakap aku kat Kedah jemaat lepas. Ooo aku bukan kat kedah darul aman;
aku kat sg, GEYLANG Darul Aman hehehe.. kat sana ada mesjid nama tu ler yang aku cakap smayang jemaat buat doa qunut nazilah untuk palestin tu..

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ January 5, 2009 at 10:58 PM  

hahahhaha dep
aku kongpius
aku ingat Kedah jer darul aman tu
kat geylang pun ada darul aman gak ke? ahak apa daa dilla ni

yannfuad January 6, 2009 at 1:18 AM  

rajinyer..pas ni bole blaja bhasa arab pulak... hiks

HABIHA69 January 6, 2009 at 7:39 AM  

waduuh..rajinnya lah Dilla nih, lps nih boleh lah jadi mcm. chibi maruko yer...hait...Dilla memang rajin...Dilla memang rajin..hait

attyfir January 6, 2009 at 8:44 AM  

rajin dila.belajau bahasa jepun hah..

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ January 6, 2009 at 9:08 AM  

ustad, attya
aku ni entah apaapa kan. urang nak belajau aku pun nak gak kan. Tapi ekcelli aku memang MINAT GILA PADA BAHASA. kalau ada bahasa INDIA ofcoz nak belajau jugek.tq ustad atty 4 de support!

♥ i'me ♥ January 6, 2009 at 9:46 AM  

amboi dilla..... advance ko skarang..belajar jepun laksss..... ishh... aku minat gak bahasa asing, tapi french... hehehehe... pernah la amik 2 semester dulu, la ni dah lupa.. sebab tak praktikkan.. aku tgk kwn2 yg belajar bahasa jepun ni, aku salute la..bukan takat sebutan je, dgn tulisan2 nak kena belajar tulis ni.. ish ish ish...surrender la aku noooo....

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ January 6, 2009 at 10:08 AM  

KAY...ANAK BUAH AKU SI farah TU pandai cakap france.jeles tul kalau dia cakap macam best tapi aku tak paham satu bende pong(hehehe)
Malam tadi dah belajar menulis. advance tul sensei tu. aeiou.melingko2 tulisan kita urang. jenuh nak nulis tuh. ini suka2 jek kay. teringin nak bercakap. kut mana tahu satu hari tengok criter jepon tak yah tengok translate,berguna gak kan.

Fly January 6, 2009 at 12:13 PM  

wah bestnye belajau cakap jopun..nantil lehlah ajar kitaorang yek heheh..

sebenarnya bisnes banner dan bunting ni dah hampir 5 tahun saya wat, cuma x de kedai je. X mampu lagi nak beli inkjet printer untuk banner2 nih sob..sob..tapi untuk bukak kedai dan memiliki inkjet print tu masih dalam cita-cita lah. Skrg ni cuma jadikan job ni sebagai sampingan je. Job ni bermusim gak tengok pada tempahan...

mrs khairul January 6, 2009 at 11:38 PM  

acik dilla blaja bahasa jepunnn ghupanya..bagus2..dulu niza kecik2 pun ske blaja bhs jepun nih sbb kat radio RTM johor ada sessi blaja bhs jepun..siap ada buku tuh..aku catat setiap words yg cikgu bg..pastu bila dh makin beso makin mls...dan makin lupa..yg aku ingat cuma arigatogozaimas..kehheheh..

yong ibu chem January 7, 2009 at 1:01 AM  

wah..hang jadi GAKUSEI belajar bahasa jopun yo....hehehehe

haik!

aduh..dilla..menjak dah start keja ni..aku dah tak larat nak ngadap intenet sokomo..huhuhuh badan2 asyik letih ajo...tu yg jarang2 dpt round blog kengkawan...huhuhu

☆ lieya latif ☆ January 7, 2009 at 9:18 AM  

seronoknye dila belaja bahasa org lain nieh....boleh menambahkan ilmu ....sok2 kalo gi cuti kat negara orang...boleh laa praktik kan he he he he eheh

dulu lieya ade belajar mandarin sebgi bahasa ke3 mase kat uitm dulu...mase mule2 belaja mmg terra....siap ckp ngan cina kat kedai lagi....skrang?....satu haram dah lupe ha ha ha haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts