۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

ALBUM

Magazine DC january. Dah keluar dah. Kali ni topik banyak tentang PHOTOSHOP.




Album ni dah lama beli. Hari ni baru sempat berisi.

Plan hari ni nak siapkan album untuk tatapan mata. Photo birthday Aliesya memang banyak. So Maksu dia kena pilih yang de best. Kalau nak print semua.....mati ler! Ada picture Damia sekali. Combined sekali senang. Pukul 11:00 am gi Warta. Print kat BINTANG MAJU tu best. Quality paper memang shuntek. Dapatlah harga staff sebab selalu print kat MB ni. Lepas tu kita urang gi saloon. Gatal rambutni. Suruh dia sental sampai nak tertidor dibuatnya. Kena pulak aircond adui mak. Pakkal bukan kat rumah kalau tak zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

Balik rumah dah rasa penat. Jalan tawaf satu bangunan Warta tu memang memenatkan. Bukan beli apa pun cuma jenguk sini jenguk situ. Tak ada yang menarek & nak ambik gambar pun mood tarak.

8 comments:

kuizikel January 5, 2009 at 12:13 AM  

waaaaaaa....aku jumpe album mcm ni sjibik kat sogo kelmarin... dah amik tp letak blk.. nanti la gj bln dpn aku nak borong...

ok tak lekatan dier? cukup sticky x?

deaf-angel January 5, 2009 at 1:42 AM  

dod soalan

ko gi hantar kedai printing kan?
pekerja kat kedai tu ada adjust2 size ke, kasi terang ke hapa ke?
atau apa ko suruh dia print, terus dia print kan?
berapa harga eh?
aku seriously tak pernah hantar kat kedai, simpan je dalam komputer.

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ January 5, 2009 at 8:40 AM  

Dep...
nak jawab soalan nih (hehehe)
album tu aku beli siap. Insyallah ada plan nak buat sdirik. tengah cari bahan dep...

- tang adjust tu tak payah rasanya. sebab itu original. Kalau blur atau kurang bright rasanya boleh adjust guna PS.

- dari segi harga tu tertakluk pada kedai tu jugak. Aku selalu beli barang kat tempat dia so dia bagi aku card PV. murah sikit lah kalau aku print kat situh. Kalau harga customer 1 keping 0.50 sen.

dep, ini baru skali aku print sebab tak sabar nak masuk sticky album tu. nak tengok gaya mana. nampak macam best jek.....

☆ lieya latif ☆ January 5, 2009 at 10:27 AM  

cantik laaa dilla...mcm story book plak.....mesti cantik gambar aliesya nanti...acik dilla die ni mmg kreatif.....

♥ i'me ♥ January 5, 2009 at 11:55 AM  

cantikla album tu.... aku pun byk gambar tak berprint... sejak zmn digital ni semua simpan dlm pc je.. nak print tu jenuh gak kan.. kena tgk yg betul2 cun la... kalau tak, kopak gak..

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ January 5, 2009 at 12:36 PM  

Kay , Lieya
cuba try Print & beli sticky album. Kita boleh buat senget2 sikit masa zaman kat FP tu huh(he9). Print mana gambar yang rasa OK. kalau semua nak print nanti jadi banyak lak & kos tu nak kena kira gak. Macam Lieya BIRTHDAY PARTY tu nice. Hang boleh print & letak dalam album tu. Perg!!!!!! Marbelles. BIL aku kata semalam NICE! bila aku tunjuk album tu kat dia. Ahak maksu kembang dah wei! Maksud dia tu nice gambor anak dia ke atau album aku x tau aarrr, janji rock aa kan kay. Tapi album ni boleh buat sdirik taw. anak buah aku kata guna manila card dari good material. Seba tu sticky album ni mahal kan.

Kay
photo anak2 hang yang cute tu pun boleh masuk sini. nanti aku cari Website nak buat album sticky ni erk

Puan Iza January 5, 2009 at 2:47 PM  

cantik la album nie dilla...mmg kreatif la...

PINATBATE January 5, 2009 at 4:47 PM  

cayya lah dila..semakin mantop dan meletop...tak sanggup ku menanggung jelesss..ahaks..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts