۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

PRINCESS




Aliesya punya koleksi untuk Dec yang Maksu dilla sempat beli hari ni. Mama Aliesya yang paling seronok mengumpul koleksi baju Aliesya bila tiba kat bangi nanti.




Dah lama tak jumpa Aliesya ni. Rasarasa dah dekat sebulan. Aliesya dah lama tak datang bangi. Maksu rindu sangat. Bila lah nak datang. Aliesya baru balik dari Langkawi ni. Semalam masa maksu dilla call mama dengar suara Aliesya. Alahai rindunya sayang..... . Semalam masa lalu kat Metro Jaya teringin nak singgah SOMERSET. Anna kata kat situ baju gurls ni comeycomey. Memang shuntek tapi Maksu dilla tak ada yang kenan pulak. Tapi Maksu dilla berkenan yang ni. Dah lama dah cari baru jumpa kali ni. Shuntek tak Aliesya punya shoes ni. Bukanlah buckle tapi soft. Color merun ni ajer yang ada. Tak sabar nak tunggu Aliesya pakai. Mesti cute kan.....

7 comments:

atty's November 24, 2008 at 10:19 PM  

behnya dpt maksu cam dila..rajin beli utk anakbuah.

cantik shoe tu

dilaOHdila November 24, 2008 at 10:35 PM  

Tq atty
Aliesya anak buah dilla yg paling kecik skali. So sebab tu dia selalu jadi perhatian dari untie2 dia semua (hehehe)

PINATBATE November 25, 2008 at 12:07 AM  

Banyak tuu...macamana lah mama Aliesya tak seronok...waduh bertuah sungguh....kasut tu memang cantik lah..

MakSu November 25, 2008 at 12:55 AM  

bertuah aleisya....
cute banget kasut tu dila
apa nama kedai tue??

dilaOHdila November 25, 2008 at 1:07 AM  

Gee...
somerset METRO JAYA tu....
ada banyak fesyen
harga reasonable..Rm60

Lina November 26, 2008 at 8:38 AM  

comelnya kasut tu..bertuah sungguh Aliesya kerna dpt mak su mcm dila.

dilaOHdila November 26, 2008 at 8:51 AM  

Salam Lina...
alahai rindunya aku ngan Mu lina. kemana menghilang ni yang oi...
** Aku ni kalau tengok benda2 comel ni Lina tak boleh nak pejam mata aar. Kalau ada fullus mesti nak beli gak. Kalau tak beli balik aku boleh mimpi, hari dibuatnya. Ni mama Aliesya dah tengok dan tak sabau nak datang bangi tuh. Biorkan....tunggu acik balik dari cuti nanti (hehehehehe)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts