۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

MOTIVASI DIRI

Salam harmoni. Hari yang ceria biarpun hari isnin macam ni kadangkala membuatkan keadaan hari yang tak menentu. 'Hari permulaan bagi hari yang terakhir'. Doa dan harapan agar hari ini mendatangkan suasana yang bahagia dalam kerjaya yang bakal dilakukan. Motivasi diri.

5 comments:

Lina September 8, 2008 at 10:01 PM  

salam

Dilla apa khabar hari ni, apa lauk berbuka tadi? hehe..baru terjengah blog dilla bz sgt malam tadi.

apapon selamat berpuasa utk dilla sekeluarga. semoga di rahmati dan di berkati slalu. :)

dilaOHdila September 8, 2008 at 11:11 PM  

salam LIna....
hehehhehe dilla sehat alhamdulillah
balik rumah baru dapat tengok. kat opis tadi server slow macam Kurekure. Menu buka macam biasa. ada sambal jawa, cukup sudah. Makan pun laju, hehehehe

atty's September 9, 2008 at 8:39 AM  

salam dila..
semalam berbuka...daging msk black peper..je ..dila ..telur dadar..kuih beli

Lina September 9, 2008 at 11:03 PM  

salam,
malam tadi berbuka simple jek kena abiskan lauk 2 hari lps nyer..sahur plak minum air suam hehe.

sejak sakit kepala semalam kena makan sket aje...

pelan2 dilla jgn laju2 makan tu hehehe

dilaOHdila September 11, 2008 at 8:32 PM  

atty ...
dilla beli kat PARAm dekat bintang nu. meriah gak kat sana tu hah

Lina
kat sana ada tak PARAM:-)
kalau ada kan mesti meriah kan lina....
(dila terbayangbayang ajer suasana taw) hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts