۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

Sambal JAWA


Sambal Jawa ni senang nak buat. Pendek kata pejam mata memang jadik. Makan dengan nasi panas adui.....Marbelles!!!!!!


Bahan- bahannya:-

5 Biji cili merah

5 biji cili api

3 biji bawang merah

3 biji bawang putih

ikan bilis

(Kesemua bahan di goreng + di tumbuk)

- itu ajer, senangkan:-)

5 comments:

Lina September 9, 2008 at 10:57 PM  

salam,
hadooi dilla, aku baru masuk blog hang ni dah kembang semangkuk air liur ku di buatnya gambar makanan lagi..deeh hehehe

terima kasih yer utk resepinya nak kena cuba nih. :D

dilaOHdila September 9, 2008 at 11:50 PM  

Lina cuba jangan tak cuba. nanti sampai alberta baunya taw (hehehehehe)

-ctz- September 10, 2008 at 10:22 AM  

mak oiiii..... mleleh ayaq lioq ako!!!!!!! huhu~

Lina September 10, 2008 at 12:23 PM  

dilla, tgk aje pon dah terliur kalo dekat apatah lagi kekekeke...

mrafik February 23, 2010 at 4:24 PM  

Salam,

Kalau tak salah sambal ni kena goreng dulu kan?

Sambal goreng dengan sambal jawa tu sama tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts