۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

JAMUAN RAMADHAN







Menu




Cuba teka, benda apa ini? Sambil pikirpikir cuba cari apa yang menarek kat sini. Macam tak ader ape jer, kan!

Kak En & Jemma. Committee paling tang kas (he3)






Jamuan berbuka puasa semalam meriah jugak. Kak Zah catering membuka selera kami dengan menu yang sangat bestnya. NyumNyumNyum!! Start dari pukul 5.30 ptg majlis bermula hinggalah jam 10.30 malam. Majlis cool ajer. Kita jugak membuka kaunter Zakat Fitrah buat pertama kalinya disini.

3 comments:

deaf_angel September 23, 2008 at 11:01 AM  

sikitnye gambo...lagi ah dod

dilaOHdila September 23, 2008 at 11:32 AM  

DEP...bband aku arinih jendol lah. Lembap mak aih!!! goram lak aku arinih. Slow giller. HUJAN tak ribut pun tak. apa kene ngan MAXIS ni arih nih. Jap aku nak tukar setting jap erk!

Uncle September 24, 2008 at 6:51 AM  

Hi
The menu looks good. Hey try to take more food photos. Get some ideas from "food photographer" website. Look at Conrad Tokyo and Conrad Bangkok. Beautiful restaurant decors.

PS: the food reminds me of home...tsk...tsk...

Uncle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts