۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

Majuk






Bila dah nak hampir akhir Ramadhan ni tak tahu nak pilih apa bila sampai kat PARAM. Rasarasa semua dah pernah beli. Terpaksa cari benda yang tak pernah rasa. Tak semestinya nak beli semua. Adakala kat rumah pun masak gak. Tapi bila gi PARAM rasa macam ada tarikkan. Yang seronoknya budakbudak ni lah. Order itew order ini. Bila nak gi PARAM semua berebut nak ikut. Maksu kene bawak sorang ajer. Ramairamai tak leh. Scoot maksu untuk sorang ajer lah yang. Bila balik ada yang muka macam(he3). Ingatkan marah sebab maksu tak beli pebret dia tu lar rupanya sebab tak bawak dia gi. Asyik diadiadia ajer yang maksu ajak (ngehngehngeh). Sabar ajer lah.....

4 comments:

deaf_angel September 24, 2008 at 10:33 AM  

popiah basah...
dod aku kalo balik kl kan tunggu bas kat larkin, aku mesti gi kedai ni satu beli popiah basah dia.
1 seringgit. pedasss wooo. sedap.

goooooood girl September 24, 2008 at 11:30 AM  

Good good good......

lieya_latif September 24, 2008 at 4:01 PM  

ayayai...sedapnye dila....dah le lapo ni ....he he he he...
balik kang harus singgah param cari popia basah ni....he he he

Ayong September 25, 2008 at 12:08 AM  

acik dilla...aku dah berjaya dptkan legging tu kat mtero point semalam..rambang mata aku nak memilihnya weh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts